Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært offeret til et offer. Jeg har alltid vært en blid sprudlende energisk jente. Helt til jeg møøtte denne mannan. Han er sønnen til en narkoman, og har ingen far. Han er vokst opp i forskjellige forsterhjem og skamer seg over livssituasjonen sin. Jeg elsker han. Han elsket at jeg elsker han. Han elsket å bli elsket. Han visste ikke hva han gjorde. Hva det innabar og elske. Han var kronisk utro, men nektet å gi slipp på meg. Han rakket ned på meg så mye at jeg til tider ble fysisk dårlig. Nå er det et halvt år siden det ble slutt. men jeg har detti helt ut av hvordan jeg skal være ett menneske. Jeg er så sliten. Ingenting gir meg noe. Jeg føler meg stygg, ekkel og som en maskin. Jeg har prøvd det meste. Jeg vil apsolutt ikke bli sammen ed han igjen. Vi var sammen i tre år for mye. Jeg vil tilbake i livet. Nå er jeg på utsiden!

Anonymous poster hash: d0eef...484
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noen som har opplevd noe lignende.. må jeg ha profesjonell hjelp??

Skrevet (endret)

noen som har opplevd noe lignende.. må jeg ha profesjonell hjelp??

Om du ikke føler du har det bra, og sliter med å finne tilbake til deg selv, så søk hjelp! Man trenger ikke være suicidal eller manisk for å be om hjelp, og det er ingen skam i å be om hjelp heller :)

Det kan være godt å snakke med noen utenforstående for å få hjelp til å sortere de vonde tankene du bærer på.

Lykke til!

Endret av Midnanne
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for svar.. må jeg åpne meg helt da? jeg er veldig sårebar om dagen.. redd for å blottlegge meg, jeg gjorde det med denne gutten, og han tok alt av meg og lurte meg trill rundt eller hva det var han gjorde.. noe i den duren...

Gjest Blomst83
Skrevet

tusen takk for svar.. må jeg åpne meg helt da? jeg er veldig sårebar om dagen.. redd for å blottlegge meg, jeg gjorde det med denne gutten, og han tok alt av meg og lurte meg trill rundt eller hva det var han gjorde.. noe i den duren...

Det ligger vel i kortene om du tenker det om at du selvfølgelig må åpne deg.Hvordan skal man kunne hjelpe hvis man ikke vet hva man skal hjelpe med? Jeg sier ikke at det er lett,men hvis du ønsker hjelp for å komme deg vidre må du åpne deg for den du søker hjelp hos. Men det er ingen som forventer at du skal blottlegge deg fullstendig med en gang. Et skritt av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...