Gå til innhold

Beste tampong - og hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er favorittampongen din, og hvorfor liker du den best?

Jeg holder meg til OB, liker silkestoffet på dem. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føles det godt når dere fører tampongen inn? Kjenner dere det, kommer dere litt? Er det gått når dere trekker den ut hvis dere kniper sammen?

Anonymous poster hash: ff824...79f
Skrevet

Liker Libresse sine, siden de er enkle å åpne og ikke lekker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føles det godt når dere fører tampongen inn? Kjenner dere det, kommer dere litt? Er det gått når dere trekker den ut hvis dere kniper sammen?

:wow:

Anonymous poster hash: 4e0f9...dd1

Skrevet

Jeg har bare brukt OB, men har alltid vært fornøyd med de. Liker også "silkestoffet" på de!

AnonymBruker
Skrevet

Tampax, den eneste jeg får satt inn uten å få vondt.

Anonymous poster hash: 7d024...a38
  • Liker 1
Skrevet

Har bare prøvd OB, fordi... vel fordi det bare "er sånn". Er veldig fornøyd da, har ikke skjedd noen ulykker på disse årene ;)

Skrevet

Tampax, den eneste jeg får satt inn uten å få vondt.

Anonymous poster hash: 7d024...a38

Jeg er motsatt, får dritvondt av de rakettrampene til tampax.

Skrevet

Det finnes ikke noe mindre seksuelt enn en tampong for min del ihvertfall. Finnes ikke verken deilig eller sexy, dessverre.

• Liker 7
Skrevet

Tampax. Den innføringsgreia ble en "revelation" når jeg fant den. Syns det er vondt uten.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte OB før, men de har endret seg sånn. Nå bruker jeg first price faktisk. De er akkurat som OB i gamle dager.

Anonymous poster hash: 8dbff...a33

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd Tampax, Libresse og OB, men OB er min store favoritt. Kommer aldri til å bytte.

Anonymous poster hash: a20ae...4e6
AnonymBruker
Skrevet

Brukte OB før, men de har endret seg sånn. Nå bruker jeg first price faktisk. De er akkurat som OB i gamle dager.

Anonymous poster hash: 8dbff...a33

Takk for tips! Skal sjekkes ut :) likte også de gamle ob bedre. Ble veldig glad da jeg bodde i utlandet og tampongene var akkurat som ob tidligere, men der hadde de farget plast utenpå i fine farger :)

Anonymous poster hash: e78b3...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Ellen. De er dyre, men det er absolutt verdt det. Føler meg aldri "tørr" nedentil under mensen lenger. :)

Anonymous poster hash: 02455...08b

Skrevet

Ellen.

Dyrere enn de andre typene, men inneholder melkesyrebakterier som opprettholder ph-balansen i skjeden under mensen.

Mindre tørr skjede, mindre kløe og mindre ubehag.

AnonymBruker
Skrevet

Tampax, så slipper jeg å dytte hele fingeren inn.

Anonymous poster hash: 4b95d...01c
Skrevet

Jeg synes OB er mest behagelige å føre inn, og synes de har best oppsugningsevne.

AnonymBruker
Skrevet

bruker både OB og libresse. Er like fornøyd med begge.

Anonymous poster hash: e7357...457
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tampax Pearl :rodmer: Klarer ikke tamponger uten plasthylse desverre, og Tampax Pearl er virkelig fantastisk <3 Liker også Playtex Sport - de har plasthylse, men er like i form på norske tamponger, dvs de utvider seg hele veien rundt, ikke bare i bredden slik som tampax :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...