Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var på fest i går sammen med en kjekk mann, vi rotet litt og flørtet masse. I dag var jeg nysgjerrig og sjekket han opp på Facebook. Der oppdaget jeg at han har dame! Hva gjør jeg nå? Skal jeg sende han ei melding eller skal jeg ta kontakt med dama?

Anonymous poster hash: defca...152
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Drittsekk move av ham, men jeg hadde latt det være og gått videre med livet mitt.

Endret av drue
Skrevet

Begge deler. Du gir han klar beskjed om hva du synes om slikt og bryter kontakten, og du opplyser henne om hva som skjedde i går.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lest så mange tråder på KG om damer som klager på at de mistenker at mannen er utro, at de er lei av at mannen har null sexlyst og er direkte avvisende mot dem, og hver gang lurer jeg på om det er en jente på den andre siden som vet hvorfor han mannen oppfører seg sånn.

Er han utro så er nok forholdet allerede i dassen, si ifra, så gir du henne en ordentlig grunn til å forlate han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt han ei melding, men ikke fått svar...

TS

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Har sendt han ei melding, men ikke fått svar...

TS

Så klart svarer han ikke. Ta å send melding til kjæresten hans du :) For en drittsekk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes virkelig du skal fortelle sannheten til henne. Selv om det er vanskelig vil det være til det beste. Har selv vært i denne kjærestens situasjon og ønsket noen hadde fortalt meg sannheten.

Anonymous poster hash: 17c24...a29
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er menn, desverre..

Anonymous poster hash: 58b63...84f

Skrevet

Ja menn er utro idioter. Damer som er utro blir lura og er "uskyldige", stakkars de. Hilsen KG

• Liker 1
Skrevet

Send henne en melding. Jeg hadde blitt fryktelig sint med en gang, men hadde vært takknemlig for ærligheten i ettertid.

Skrevet

Ville du ønsket å ha visst det dersom kjæresten din gjorde noe slikt? Jeg syns du kan sende henne en melding. Det blir nok forferdelig for henne å få den meldingen, men samtidig er hun jo sammen med en dust og burde få vite om det. Jeg forstår meg ikke på folk som holder på slik som dette. Kan de ikke gjøre det slutt med kjærestene sine viss de ikke klarer å holde seg unna andre?

Skrevet

Tenk gjennom hva du selv hadde ønsket dersom du var i hennes posisjon som hans kjæreste. Så handler du ut i fra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...