Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min viste meg en musikkvideo idag og klaget over at den var så sexfiksert og at han likte sangen helt til han så videoen og ble skuffet for at det måtte handle om "sånt" hele tiden...

La meg gjette: dette er kun noe han sier som en unnskyldning for å vise meg videoen in the first place?

Typisk å nevne ting en egentlig synest er interessant men for å ungå å fremstå som en dritt pakker han det inn som noe negativt fordi han synest det var sexy og vil vise frem noe han liker..(underbevisst)

Hadde btw en lignende episode der han kommenterte buksen på en jente som gikk forbi: den buksen må jo være ny siden siden den er så stram......

Anonymous poster hash: ad594...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samboeren min viste meg en musikkvideo idag og klaget over at den var så sexfiksert og at han likte sangen helt til han så videoen og ble skuffet for at det måtte handle om "sånt" hele tiden...

La meg gjette: dette er kun noe han sier som en unnskyldning for å vise meg videoen in the first place?

Typisk å nevne ting en egentlig synest er interessant men for å ungå å fremstå som en dritt pakker han det inn som noe negativt fordi han synest det var sexy og vil vise frem noe han liker..(underbevisst)

Hadde btw en lignende episode der han kommenterte buksen på en jente som gikk forbi: den buksen må jo være ny siden siden den er så stram......

Anonymous poster hash: ad594...7c7

Hahah, eller er det noen som har samme vaskeproblemet som meg og busker krymper litt hver gang.

Jeg forstår meg virkelig ikke på menn og kvinner som er nødt til å kommentere at man syns andre er sexy til partneren sin. Må si at jeg har opplevd noe lignende, og jeg skjønte jo hva han egentlig mente.

Jeg bare lo, for han mener ikke vondt, dette må du huske på ts, men så sa jeg ifra at jeg ikke syns sånne samtaler er så spennende og etter det har han slutta.

Endret av Red-Ruby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...