AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har en X som er veldig forelska i meg. Eller, vi var egentlig aldri sammen før, men vi holdt på lenge. Siden jeg er singel nå er han ekstremt på meg. Jeg har sagt tusen ganger at det ikke vil funke og at jeg bare vil være venner. Men han vil alltid ha kyss. "Bare et da?" Sier han.. jeg gir meg tilslutt og gir han et kyss. Slik forsetter det. Men i går gikk grensa. Klokka var 6 på morran og jeg var utslitt og full. Tilslutt måtte jeg late som jeg sov og jeg sovna selvfølgelig tilslutt. Han helte mye mer alkohol i koppen mine og, selv om jeg ba han stoppe - akkurat som han ønsket jeg skulle bli sikkelig full. Jeg har endel problemer med alko, så jeg ville ikke selv, og det vet han at jeg har også. Det siste jeg husker fra han i går var at han bokstavelig talt la seg over trynet mitt med tunga ut og det var ikke mye kysse respons å få tilbake fra meg. Men han gir seg ikke. Jeg blir kvalm av å kysse han. Jeg er veldig veldig glad i han som venn, men ikke noe mere. Jeg ser på at han som bestevennen min og av og til som en pappa som hjelper meg med alt mulig og støttet meg. Dessuten er jeg og litt redd han (høres rart ut, men er vel fordi jeg har problemer med gutter) samtidig som jeg forteller han alt.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vil bare være venn med han og vil ikke at han skal drive å kysse meg.. Hjelp:( Anonymous poster hash: 04c6b...5d6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Kutt kontakten med han. Og du leste alt? Er ikke bare å kutte kontakten med bestevennen sin. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Og du leste alt? Er ikke bare å kutte kontakten med bestevennen sin. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Hva slags venn skjenker deg full på denne måten?? Fyren viser jo null respekt for deg. 19
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Hva slags venn skjenker deg full på denne måten?? Fyren viser jo null respekt for deg. Men jeg valgte jo selv å drikke det.. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 1
Britt Banditt Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor drakk du mer når du ikke ville? Hvorfor kysser du han når han ber om det og du ikke vil? Skaff deg litt selvrespekt og kutt ut idioten. 10
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Men jeg valgte jo selv å drikke det.. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Du, du skriver at du er redd han, og at du ikke er interessert i han, og at han tvinger deg til å drikke mer enn du ville valgt selv. HAN ER IKKE EN VENN. Venner gjør ikke slikt. Og i tillegg er han forelsket i deg, og min erfaring på området sier at en slik relasjon vil aldri bli et godt vennskap. Du velger selvfølgelig selv. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Og du leste alt? Er ikke bare å kutte kontakten med bestevennen sin. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Skaff deg annen bestevenn. 1
Crobern Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har en X som er veldig forelska i meg. Eller, vi var egentlig aldri sammen før, men vi holdt på lenge. Siden jeg er singel nå er han ekstremt på meg. Jeg har sagt tusen ganger at det ikke vil funke og at jeg bare vil være venner. Men han vil alltid ha kyss. "Bare et da?" Sier han.. jeg gir meg tilslutt og gir han et kyss. Slik forsetter det. Men i går gikk grensa. Klokka var 6 på morran og jeg var utslitt og full. Tilslutt måtte jeg late som jeg sov og jeg sovna selvfølgelig tilslutt. Han helte mye mer alkohol i koppen mine og, selv om jeg ba han stoppe - akkurat som han ønsket jeg skulle bli sikkelig full. Jeg har endel problemer med alko, så jeg ville ikke selv, og det vet han at jeg har også. Det siste jeg husker fra han i går var at han bokstavelig talt la seg over trynet mitt med tunga ut og det var ikke mye kysse respons å få tilbake fra meg. Men han gir seg ikke. Jeg blir kvalm av å kysse han. Jeg er veldig veldig glad i han som venn, men ikke noe mere. Jeg ser på at han som bestevennen min og av og til som en pappa som hjelper meg med alt mulig og støttet meg. Dessuten er jeg og litt redd han (høres rart ut, men er vel fordi jeg har problemer med gutter) samtidig som jeg forteller han alt.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vil bare være venn med han og vil ikke at han skal drive å kysse meg.. Hjelp:( Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Venner gjør ikke sånt. Og om du virkelig IKKE vil dette, så si klart i fra. Om han ikke skjønner det, og fortsatt prøver, så ikke møt han. Du gir han miksa signaler. Du sier nei,nei,nei også gir du deg og gjør det allikevel. Slik du skriver så virker det som han utnytter deg.Men om man ser det fra hans side, så kan jeg skjønne at han prøver sidenu gjør det til slutt. Jeg er helt enig i at han ikke skal gi deg noe å drikke. Du vet det er galt da du har problemer med alkohol. Ja, du drakk det. Den er på deg.Men han ga det til deg selv om han vet at du har problemer, det er på han og han skulle ikke ha gjort det. Prøv å få han ut av livet ditt.
Gjest Blomsterert Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Det virker som du har gjort deg avhengig av ham fordi han hjelper deg med siv(som en "pappa")! Ikke bra,for han utnytter det. Du er redd ham også,så dette forholdet er langtfra godt for deg!
Honey Dew Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Og du leste alt? Er ikke bare å kutte kontakten med bestevennen sin. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Når han gjør slike ting er han ikke en venn.
kari2 Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Avvis han kontant, si rett ut at du ikke vil kysse ham eller ha noen form for fysisk kontakt, si at dere kun er venner. Ellers, ikke vær i situasjoner som det virker som du har vært over, ikke overnatt sammen med ham.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Du ser litt på ham som en pappa. Det får meg til å lure alderen hans og din. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 96769...091
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Han er ca 20 år eldre enn meg. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Hva slags venn skjenker deg full på denne måten?? Fyren viser jo null respekt for deg. Kanskje han ikke har noen grunn til å respektere henne? Har hun gjort seg fortjent til det? Eller kanskje han har mistet respektet for henne på grunn av noe hun har gjort? Hvordan vet vi at hun respekterer han? Har han gjort seg fortjent til det? Det å respektere noen er ikke noe man gjør ut av det blå. Anonymous poster hash: ed9f0...fe7
minister-mio Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Og du leste alt? Er ikke bare å kutte kontakten med bestevennen sin. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Evel har helt rett. Han er ikke mye til bestevenn som prakker seg på deg på den måten. Man kysser ikke noen som ikke vil bli kysset. Og man sjenker ikke mer alkohol til en full person med alkoholproblemer. 1
Gjest Sala21 Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 For meg høres det ut som du utnytter ham, ulike tjenester,han er god å ha.. Kanskje han føler at du 'is leading him on' og på den måten blir det en misforståelse som han igjen utnytter. Derfor, ikke ha så mye kontakt med ham heretter..
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Kanskje han ikke har noen grunn til å respektere henne? Har hun gjort seg fortjent til det? Eller kanskje han har mistet respektet for henne på grunn av noe hun har gjort? Hvordan vet vi at hun respekterer han? Har han gjort seg fortjent til det? Det å respektere noen er ikke noe man gjør ut av det blå. Anonymous poster hash: ed9f0...fe7 Hvis han er forelsket i henne så burde han vise henne respekt.
Honey Dew Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Han er ca 20 år eldre enn meg. Anonymous poster hash: 04c6b...5d6 Hvor gammel er du da?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Hvor gammel er du da? 20 Anonymous poster hash: 04c6b...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå