AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 i går så sa jeg til en mann at jeg kunne ønske han var stefaren min go ikke den jeg har. Nå har jeg sick dårlig samvittighet. Stefaren min henta meg i stad og jeg vurderte nesten å si det, siden mamma hadde snakket med den andre jeg kunne ønske var stefaren min. Jeg er jo glad i den jeg har, så ønsker det jo ikke. Nå har jeg dårlig samvittighet, siden jeg har sagt det før og. Burde jeg fortelle han det? Sårer kanskje mest? jeg kunne bare ønske jeg kunne være mer sammen med stefaren min, er bare det.. Anonymous poster hash: 63cd2...c24
Gjest alegria Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Nei, jeg synes ikke du trenger å si hva du sa. Heller fortelle det du føler, og at du vil ha mer tid med ham. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Synes du kan fortelle stefaren din at du ønker at dere er mer sammen og gjerne komme med forslag om ting dere kan gjøre sammen, men du trenger ikke fortelle resten. Anonymous poster hash: 74d1f...6fa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 okei da sier jeg det ikke , siden jeg ikke mente det, og satser på at han andre har glemt da, han var veldig full så, noe jeg også var. ellers hadde jeg ikke snakka med han i utgangspunktet Anonymous poster hash: 63cd2...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå