Gå til innhold

Skal ha bursdag middag og trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg tenkt å tør å lage en virkelig kosekveld. Har alltid bare gjørt "kake og kaffe" men siden jeg er bedre kjent her jeg har et par som jeg vil invitere bort.

Tenkte det kunne vært veldig godt med kalkun, tar litt glasur på amerikanske vis...fordi:

Jeg er amerikanske og tenkte at det hadde vært litt spesielt med å lage amerikanske mat. Er det noe dere synes hadde vært godt da? Ellers tar jeg gjerne i mot alt slags kommentare og tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm..jeg har aldri smakt kalkun laget på amerikansk vis, men kunne godt tenke meg å prøve.

Tror nok en amerikansk kalkun blir tatt godt imot av vennene dine! :)

Clea

Skrevet

Syns du skal ta sjansen på serverer amerikansk kalkun, er alltid spennende å smake nye ting :)

Skrevet

Det tror jeg vil falle i smak. :) Skulle de ikke like glasuren kan de jo bare ta av skinnet.

Skrevet

Synes absolutt at du skal servere kalkun på amerikansk måte.

Gjest 3llie
Skrevet

Kalkun på amerikansk vis er helt nydelig. Syntes absolutt du skal gå for det!

Skrevet

Ja, amerikansk kalkun er godt - særlig med skikkelig stuffing til! Personlig mener jeg også at en real burger laget på ren karbonade og med alt tilbehør grillet over kull er en stooor vinner fra USA. På engangsservise og med cola og øl til. Bare innrøm det - dette er kjempegodt!

Ellers ble jeg fryktelig begeistret for sørstatsmat da jeg bodde der. Country fried chicken, green beans 'n' lard, Mississippi mud pie, pecan pie, biscuits 'n' gravy, chili and cornbread, all slags barbecue men særlig ribs...

Å, nå fikk jeg lyst til å dra tilbake!!! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...