Gå til innhold

Er dette sunt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kyllingkjøttboller:

Kyllingkjøttdeig blandet med potetmel, egg, salt pepper og hvitløk/løk

I dolmio saus + fullkornsris og grønnsaker

Anonymous poster hash: 73a41...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et slags blandingsprodukt, men ikke direkte usunt

Gjest Runforit
Skrevet

Sunt i forhold til hva? Er et normalt middagsmåltid med proteiner og karbs. Savner noe fett.

Skrevet

Nå ble jeg sulten :spise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i forhold til noe, men om det er generelt sunt (bra for kroppen)

Gjest Runforit
Skrevet

Ikke i forhold til noe, men om det er generelt sunt (bra for kroppen)

Hva som er sunt kommer an på hvordan resten av dagen er lagt opp. Om du har et balansert kosthold der du får i deg en god balanse mellom proteiner, fett og karbs så har du et sunt kosthold. Et måltid alene vil ikke avgjøre om du spiser sunt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarin

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarin

Ser bra ut :)

Skrevet

Melange er ikke menneskeføde. Ellers ser det helt greit ut. Visste du at potetstivelse er en type resistent fiber som er veldig bra for tarmbakteriene dine?

Jeg er usikker på hvordan den opptrer når den er varm, men i kald form vil den ikke tas opp som næring av deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bytt melange (gahr, autocorrecten vil absolutt ha det til å bli "Melanie", haha) med ekte smør neste gang. Mye bedre for kroppen din. :)

Anonymous poster hash: 4d7c6...707

• Liker 1
Skrevet

Enig med folk, aldri bruk melange. Bruk ordentlig smør som f.eks Tine sitt meierismør, evt så bruker du oljer som oliven, solsikke, rapsolje osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...