AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Kyllingkjøttboller: Kyllingkjøttdeig blandet med potetmel, egg, salt pepper og hvitløk/løk I dolmio saus + fullkornsris og grønnsaker Anonymous poster hash: 73a41...c62
minister-mio Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Det er jo et slags blandingsprodukt, men ikke direkte usunt
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Sunt i forhold til hva? Er et normalt middagsmåltid med proteiner og karbs. Savner noe fett.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Ikke i forhold til noe, men om det er generelt sunt (bra for kroppen)Anonymous poster hash: 73a41...c62
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Ikke i forhold til noe, men om det er generelt sunt (bra for kroppen)Anonymous poster hash: 73a41...c62 Hva som er sunt kommer an på hvordan resten av dagen er lagt opp. Om du har et balansert kosthold der du får i deg en god balanse mellom proteiner, fett og karbs så har du et sunt kosthold. Et måltid alene vil ikke avgjøre om du spiser sunt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarin Anonymous poster hash: 73a41...c62
Gjest Runforit Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarin Anonymous poster hash: 73a41...c62 Ser bra ut
Supraspinatus Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarinAnonymous poster hash: 73a41...c62 Melange er ikke menneskeføde. Ellers ser det helt greit ut. Visste du at potetstivelse er en type resistent fiber som er veldig bra for tarmbakteriene dine? Jeg er usikker på hvordan den opptrer når den er varm, men i kald form vil den ikke tas opp som næring av deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Jeg skjønner. Men er det et godt sammensatt måltid næringsmessig? Steker med Melange flytende margarin Anonymous poster hash: 73a41...c62 Bytt melange (gahr, autocorrecten vil absolutt ha det til å bli "Melanie", haha) med ekte smør neste gang. Mye bedre for kroppen din. Anonymous poster hash: 4d7c6...707 1
debattanten Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Enig med folk, aldri bruk melange. Bruk ordentlig smør som f.eks Tine sitt meierismør, evt så bruker du oljer som oliven, solsikke, rapsolje osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå