Gjest Xavia Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Da jeg skulle bestille fra den norske nettsiden duft.no, fikk jeg meg et sjokk. Flere glimrende bra, og ellers dyre produkter kostet kun 1 kr. :o Jeg ble selvsagt i tvil om dette var feil, og bestilte bare et av disse vidunderproduktene til 1 kr sammen med min bestilling. Samtidig sendte jeg dem en mail, og lurte på om denne prisen stemte. Det gjorde den ikke, fikk beskjed om at det var en grov feil i systemet deres, men at jeg likevel skulle få kremen jeg hadde bestilt for 1 kr. (Nå står den priset til nesten 600 kr.) Snakk om god service!
missfidget Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Da jeg skulle bestille fra den norske nettsiden duft.no, fikk jeg meg et sjokk. Flere glimrende bra, og ellers dyre produkter kostet kun 1 kr. :o Jeg ble selvsagt i tvil om dette var feil, og bestilte bare et av disse vidunderproduktene til 1 kr sammen med min bestilling. Samtidig sendte jeg dem en mail, og lurte på om denne prisen stemte. Det gjorde den ikke, fikk beskjed om at det var en grov feil i systemet deres, men at jeg likevel skulle få kremen jeg hadde bestilt for 1 kr. (Nå står den priset til nesten 600 kr.) Snakk om god service! Nei ER DET SANT?!?!? Herregud snakk on å hå god lykke... :-) Ikke verst!
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Jøss!! :D At jeg ikke gjorde det med dermalogican jeg fant heromdagen som jeg bare regnet med var feil!! Fortell oss ellers om hvordan det har gått når du får varen derifra <:DJeg er litt skeptisk til og handle på "nye" netshoper :D
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har også opplevd god service fra duft.no. Bestilte noen produkter fra dem forrige uke, og fikk etter et par dager en mail om at pga rot i systemene deres ville produktene mine bli forsinket med noen dager, og som plaster på såret skulle jeg slippe å betale fraktomkostninger! En hyggelig overraskelse! K
Gjest Butterflygirl Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 hvor mye er ca. frakten på? Har sjekka noen varer der. Det blir ikke noe billigere så hvis du regner med frakt sammenlignet med SN. Men det er min mening.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Frakten hos duft.no er på kr 58,-. De produktene jeg har bestilt ligger under taxfree-pris sist jeg handlet, så det blir billigere for meg i allefall. SN har jeg ikke handlet på - og kommer nok til å fortsette på duft.no. K
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Jeg bestilte også noen varer der for noen dager siden...jeg sparte 100kr iforhold til lookfantastics-priser....(dermalogica-produkter) Nå bare sitter jeg og venter på pakken Clea
Gjest Xavia Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 hvor mye er ca. frakten på? Har sjekka noen varer der. Det blir ikke noe billigere så hvis du regner med frakt sammenlignet med SN. Men det er min mening. Jo, det blir billigere! Dessuten trenger jeg jo ikke bekymre meg for at pakken stoppes i tollen.
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Jeg kommer nok til å benytte meg av denne butikken når det skulle passe slik. Flott å støtte en norsk nettside, og egentlig var utvalget ganske bra. SN handler jeg nesten aldri hos, det er for stor risiko å bli stoppet i tollen, så der blir det kun småting.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #12 Skrevet 18. juni 2004 Sjekka ut som maskara som kostet ca. 170-180kr. Oh hvis du plusser på frakt som er ca. 60kr som noen her inne sa, så blir det ca 230kr for en maskara. Og siden duft.no opererer med postens fraktpriser så blir det dyrere jo mer du kjøper pga vekten. mens på sn koster en maskara 170kr, og thats it. kanskje plusse på 5kr når det gjelder omgjøring av valuta gjennom banken.men med tanke på rabattene så kan du ensten si at valutaomgjøringen er gratis. jeg sier ikke at duft.no er dårlig. jeg synes de har bra utvalg, veldig lik sn.men jeg synes ikke at de er billigere enn i butikken. meningen med nettshopper er jo for å spare. noen må jo være enig? men de har sikkert merker som de selger billigere enn andre steder og har litt større utvalg.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #13 Skrevet 18. juni 2004 Sjekka ut som maskara som kostet ca. 170-180kr. Oh hvis du plusser på frakt som er ca. 60kr som noen her inne sa' date=' så blir det ca 230kr for en maskara. Og siden duft.no opererer med postens fraktpriser så blir det dyrere jo mer du kjøper pga vekten. mens på sn koster en maskara 170kr, og thats it. kanskje plusse på 5kr når det gjelder omgjøring av valuta gjennom banken.men med tanke på rabattene så kan du ensten si at valutaomgjøringen er gratis. jeg sier ikke at duft.no er dårlig. jeg synes de har bra utvalg, veldig lik sn.men jeg synes ikke at de er billigere enn i butikken. meningen med nettshopper er jo for å spare. noen må jo være enig? men de har sikkert merker som de selger billigere enn andre steder og har litt større utvalg.[/quote'] det er altså meg, butterflygirl
Cilla Skrevet 18. juni 2004 #14 Skrevet 18. juni 2004 Sjekka ut som maskara som kostet ca. 170-180kr. Oh hvis du plusser på frakt som er ca. 60kr som noen her inne sa' date=' så blir det ca 230kr for en maskara. Og siden duft.no opererer med postens fraktpriser så blir det dyrere jo mer du kjøper pga vekten. mens på sn koster en maskara 170kr, og thats it. kanskje plusse på 5kr når det gjelder omgjøring av valuta gjennom banken.men med tanke på rabattene så kan du ensten si at valutaomgjøringen er gratis. jeg sier ikke at duft.no er dårlig. jeg synes de har bra utvalg, veldig lik sn.men jeg synes ikke at de er billigere enn i butikken. meningen med nettshopper er jo for å spare. noen må jo være enig? men de har sikkert merker som de selger billigere enn andre steder og har litt større utvalg.[/quote'] Tror du har misforstått, frakten er 58 kr uansett hvor mye/lite du handler, altså vil det lønne seg å handle flere ting samtidig. Kjøper du kun en mascara kan man vel kjøpe den på SN, men for ting som koster over 200 kr er det jo perfekt å kjøpe fra duft for å slippe dette tolltullet. Man kan spare mye på å kjøpe f.eks Daily Microfoliant fra Dermalogica. Den koster 550 kr hos hudpleier, og 330 kr hos duft.no. Med frakten inkl sparer du nesten 170 kr.
Gjest Xavia Skrevet 19. juni 2004 #15 Skrevet 19. juni 2004 Og siden duft.no opererer med postens fraktpriser så blir det dyrere jo mer du kjøper pga vekten. Da har du ikke lest nøye nok på siden til duft.no, for der står det klart og tydelig at du kun betaler 58 i porto uansett hvor mye du handler. men jeg synes ikke at de er billigere enn i butikken. meningen med nettshopper er jo for å spare. :o Men det er jo billigere enn i butikken, og da sparer man jo penger. Noen produkter sparer man kanskje mer på enn andre ting, men generelt sett så ligger prisene under av hva det koster i parfymeriet. Men, bare fortsett å handle andre steder du, jeg måtte bare si at jeg tror du har misforstått litt om duft.no. Fortsett å handle andre steder, dersom du føler det tryggest og billigst du!
Gjest Butterflygirl Skrevet 19. juni 2004 #16 Skrevet 19. juni 2004 OK, 58 er en fast pris. Men da virket det mer fornuftig. Min feil folkens! Ja, hvis man vil handle for mer enn 200 kr så er det absolutt verdt det. Får prøve ut DUFT hvis de har noe som SN ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå