Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må rydde typen av banen. Det gikk ikke bra på eksamener i år. Han har aldri gjort det bra på eksamen noen gang i hele sitt liv. Han har feilet som selvstendig næringsdrivende osv. Jeg har et stort ønske om å jobbe i et departement. Jeg har tro på meg selv, men av og til ikke. I dag har jeg ikke helt troen fordi jeg fikk så dårlige karakterer dette semesteret. Han forteller meg at jeg må være realistisk og innse at jeg ikke er skapt for det. Han sier at jeg må slutte å komme med unskyldninger. Han sier at selv om jeg var trainee ved en ambassade er det ikke dermed sagt at jeg vil komme dit jeg vil, og at karakterene mine taler for at jeg ikke hører hjemme der.

Han sier at jeg heller burde forsøke meg som businessdame. Han sier så at jeg prøver å leve opp til min mors forventninger, noe jeg må slutte med. At jeg må se hva jeg passer som.

Jeg kastet han ut. Sa at jeg ikke orker å ha folk som skal sette kjepper i julene for meg.

Har noen der ute ryddet folk av banen?

Hva er det han vil frem til? Skal han ha meg ned i dragsuget sammen med han?

Anonymous poster hash: ecbc7...f3a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bravo! Du kastet ut en som bare trykket deg ned og som ikke bygget deg opp. Positiv oppbygging skal gå begge veier. :hug:

Jeg kastet ut eksen, han var ikke bra for meg for å si det helt enkelt. Og nå har jeg det mye bedre enn på lang tid! :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var også en drittsekk. Han sa at jeg ikke kunne komme inn på et studie siden jeg ikke er flink nok, og ikke klarer å lese meg opp til noe. Glad jeg er ferdig med han.

Anonymous poster hash: cd634...594
AnonymBruker
Skrevet

Øh, kan det ikke bare tenkes han merker at du sliter med noe, og at han prøver å hjelpe deg på riktig vei?

Det trenger ikke akkurat være ment som nedbryting. Kanskje han bare bryr seg veldig.

Anonymous poster hash: df32d...72d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva han vil, men jeg merker godt forskjeller på de som har troen på meg og de som ikke har det. Ja, jeg sliter. For meg er alt et slit fordi jeg fort mister fokus når arbeidsoppgaver, sånn som eksamenlesing virker uoverkommelige. Jeg husker godt fra før jeg møtte han at jeg gjorde ting bedre. Etter at han kom inn i livet mitt. Han har ikke en oppløftende innflytelse på meg. Han har alltid sagt at karakterer ikke er viktig og sagt at jeg setter skole foran han. Han presterte å si at jeg var en egoist som satte skole og karriere før han, noe jeg selv følte at jeg ikke gjorde. Så fikk jeg dårlig samvittighet og prioriterte han i langt større grad. Så kom heler og vi var ute på noe. Så kom hverdagen og han skulle alltid finne på noe eller var så aktiv på kveldene at jeg ikke fikk ro. Vi klippet gress, vi lagde mat, vi trente osv. Han krevde rett og slett mye, og mye oppmerksomhet. Jeg lot meg også distrahere og tar en del av skylden på min kappe. Før eksamen kunne han finne på å dra på fyllefest og skru av telefonen slik at jeg bekymret meg, deretter kranglet vi, muggen tone, og jeg mistet to lesedager. Han sa at jeg var hysterisk opptatt av karakterer, noe som uansett var uvikig i det lange løp. Han derimot drev med salg og kom ofte innom lesesalen. Han hadde verdens mest fleksible arbeidsdag og butikken hans gikk deretter.Han jobbet hardt, for all del, men siden hverdagene våre var så forskjellige ble det vanskelig å forene. Nå sier han at jeg må ut av et paradigme hvor jeg er fastlåst i tanken om å jobbe i et departement hvor jeg uansett aldri kommer til å få jobb. Jeg vet at karakterene har gått dårlig fordi han har krevd utrolig mye oppmerksomhet og holdt på med mye tull. Han er utrolig flink til å overbevise og har fått meg med på hoppepåtur til syden midt i semesteret i 14 dager for å " redde" forholdet osv. Så sånn har dagene gått. Han er glad i meg og sier at han ikke mente dette sånn. At jeg er verdens flinkeste og vil få til alt. Det kom nå i etterkant av det han sa før i dag. TS

Anonymous poster hash: ecbc7...f3a
Skrevet

Nå vet vi for lite om dere til å si noe egentlig, men utfra det du skriver så høres det ut som en mulig sunn realitetsorientering.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...