Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir slått støtt og stadig av jenter på byen fordi de legger an på han og han svarer at han har dame. Det kan være noen jenter misforstår og tenker at han er interessert bare fordi han svarer dem hyggelig når de snakker til han.

Men jeg kjenner jeg blir litt småfrustrert når disse jentene driver og slår på kjæresten. Han kunne aldri i verden slått tilbake siden han er verdens snilleste, men jeg derimot kjenner at jeg føler veldig for å omøblere ansiktet på disse jentene. :laugh:

Hvorfor tror noen jenter at det er greit å slå menn bare fordi de er jenter? Om en fyr hadde slått tilbake for å forsvare seg selv så hadde de sikkert begynt å grine osv.

Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 8d47c...928
Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Fordi de er jentunger med en mental alder på 14. Jenter har ingen rett til å slå gutter og omvendt.

Endret av alegria
  • Liker 2
Skrevet

Slår de han hardt? begynner han å blø? får han merke på kroppen? Bare lurer,har aldri hørt om noe lignende..

Gjest Gjest
Skrevet

vilja si???

Viljen sin, heter det.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Slår de han hardt? begynner han å blø? får han merke på kroppen? Bare lurer,har aldri hørt om noe lignende..

Ikke jgg heller.

Skrevet (endret)

Fordi kvinner ikke trenger å utvikle en karakter fra puberteten og oppover. Så mye av oppføreselen fra 12-13 års alderen henger igjen blant flertallet av dem. Be fyren din få litt mer edge og være litt mer myndig, så respekterer de nok han nok til å la være. Kan muligens koste han noen fremstøt, men det bær han jo tåle når han uansett har dame.

Endret av Teeden
Gjest alegria
Skrevet

Gjør det uansett ikke greit å slå selvom han ikke får merker etter det. Tror ikke det er sånn folk går rundt å snakker om heller, har aldri hørt det skje heller men kom ikke som et sjokk at det faktisk forekommer.
Gjest Gjest
Skrevet

Fordi kvinner ikke trenger å utvikle en karakter fra puberteten og oppover. Så mye av oppføreselen fra 12-13 års alderen henger igjen blant flertallet av dem. Be fyren din få litt mer edge og være litt mer myndig, så respekterer de nok han nok til å la være. Kan muligens koste han noen fremstøt, men det bær han jo tåle når han uansett har dame.

Skjerp deg.

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Ikke jgg heller.

Jgg???

Jeg heter det.

Sorry, måtte bare ;)

Ts, han burde jo absolutt si fra. Å slå tilbake vil selvfølgelig ikke føre noe godt med seg, men han burde si fra på en ordentlig og streng måte at han ikke godtar det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er vel et helt vanlig bitchslap, så eneste er vel bare et litt rødt kinn.

Fordi de er jentunger med en mental alder på 14. Jenter har ingen rett til å slå gutter og omvendt.

Jeg er enig, men vet liksom ikke hva man skal gjøre med det.

vilja si???

Viljen sin, heter det.

Beklager.

Ehm, min kjæreste kommer nok aldri til å begynne å slå jenter uansett. Han oppfører seg skikkelig, og sånn er det bare :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jgg???

Jeg heter det.

Sorry, måtte bare ;)

Ts, han burde jo absolutt si fra. Å slå tilbake vil selvfølgelig ikke føre noe godt med seg, men han burde si fra på en ordentlig og streng måte at han ikke godtar det.

Det måtte du vel. :icon_lol:

Skrevet

Gjør det uansett ikke greit å slå selvom han ikke får merker etter det. Tror ikke det er sånn folk går rundt å snakker om heller, har aldri hørt det skje heller men kom ikke som et sjokk at det faktisk forekommer.

Selvfølgelig skal man ikke gå rundt og slå folk :) Lurte bare på hva nøyaktig hadde skjedd.

Klarer seriøst ikke å se for meg at noen er så trashy at de slår noen i ansiktet fordi de har kjæreste! har dette skjedd mange ganger? Så ubehagelig for han også, stakkars, jeg hadde blitt sint!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig, men vet liksom ikke hva man skal gjøre med det.

Beklager.

Ehm, min kjæreste kommer nok aldri til å begynne å slå jenter uansett. Han oppfører seg skikkelig, og sånn er det bare :)

Innbiller du deg at jeg insinuerer at han skal slå? Jeg sa at han bør være mer myndig å vise at han ikke godtar tull fra jentene. Da får han også se hvor populære han egentlig er. Mange søte snille menn er jo populæe fordi de er så søte og snille, men har de egentlig draget når de tør å stå opp for seg selv?

Skrevet

Har aldri hørt eller sett noe slikt. Det høres fryktelig merkelig ut.

Nærmeste jeg kommer noe slikt er oppførselen til en kvinnelig rusmisbruker jeg har møtt noen ganger på byen.

Har du sett dette selv, eller er det noe han forteller deg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slå igjen da stopper de fort

Anonymous poster hash: efd3e...bc6
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som vi ikke blir fortalt hele historien. Jeg har aldri hørt/sett at noen har gitt en mann en bitchslap på byen bare fordi han sier at han har dame. Jeg føler at det må ligge mer bak dersom dette virkelig er noe han opplever gang på gang.

Anonymous poster hash: a2147...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt eller sett noe slikt. Det høres fryktelig merkelig ut.

Nærmeste jeg kommer noe slikt er oppførselen til en kvinnelig rusmisbruker jeg har møtt noen ganger på byen.

Har du sett dette selv, eller er det noe han forteller deg?

Har sett det selv et par ganger, men det er jo bare om jeg står et stykke unna (de hadde vel ikke lagt an på han om de visste han hadde dame)

Innbiller du deg at jeg insinuerer at han skal slå? Jeg sa at han bør være mer myndig å vise at han ikke godtar tull fra jentene. Da får han også se hvor populære han egentlig er. Mange søte snille menn er jo populæe fordi de er så søte og snille, men har de egentlig draget når de tør å stå opp for seg selv?

Man kan til info være søt og snill selv om man står opp for seg selv. Det er da ikke så mye en kan gjøre med det når de slår heller om man ikke vil slå tilbake.

Skrevet

Han burde spørre den rett ut. "Hvorfor slår du meg?" Det har virket hver gang jeg har blitt slått i alle fall. Bortsett fra en gang da jeg fikk beskjed om at å slå med flat hånd ikke teller. :roll:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som vi ikke blir fortalt hele historien. Jeg har aldri hørt/sett at noen har gitt en mann en bitchslap på byen bare fordi han sier at han har dame. Jeg føler at det må ligge mer bak dersom dette virkelig er noe han opplever gang på gang.

Anonymous poster hash: a2147...613

Jeg forteller hele historien. Han er alltid hyggelig og snill mot alle uansett om de er gutter eller jenter, og det jeg tenker er at kanskje noen jenter tror at han er hyggelig når de legger an på han fordi han er interessert og så blir de fornærmet når han ikke er det? Kompisene hans skjønner heller ingenting av dette, men sier at det er vel fordi han er attraktiv.

Gjest øst94
Skrevet

Slå igjen da stopper de fort

Anonymous poster hash: efd3e...bc6

Ja, samtidig som du får ca 30 testosteron-kåte gutter i 20-årsalderen som ikke har fått seg noe på en stund, på nakken. Disse er som oftest ute etter å "beskytte" jenta, og slår ned kjæresten til TS, alle som en. Dette i håp om at jenta som slo først, skal forbarme seg over dem.

Uansett så skal ikke kvinner slå menn, og menn skal ikke slå kvinner heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...