Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal få meg ombre, og ser at disse salongene er flinke til det.

Noen som har positive eller negative innspill?

Er begge deler, eller bør man styre unna noen av de?

Anonymous poster hash: 85658...080

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kun erfaring med Hendrix hair, og har aldri vært mer skuffa.. Salongen er "overeksponert og fått feilaktig mye positiv omtale av sponsa rosabloggere/motebloggere som får gratis hår mot positiv omtale. Hadde ikke vurdert å gå tilbake til Hendrix hair igjen om jeg fikk betalt for det. Makan til dårlig frisørarbeid skal man lete lenge etter..

Anonymous poster hash: 6bc65...e42
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun erfaring med Hendrix hair, og har aldri vært mer skuffa.. Salongen er "overeksponert og fått feilaktig mye positiv omtale av sponsa rosabloggere/motebloggere som får gratis hår mot positiv omtale. Hadde ikke vurdert å gå tilbake til Hendrix hair igjen om jeg fikk betalt for det. Makan til dårlig frisørarbeid skal man lete lenge etter..

Anonymous poster hash: 6bc65...e42

Æsj da.. Syns de har mye fine bilder på instagram osv.

Hva gjorde du, og hva ble galt?

Og hvem var du hos?

Anonymous poster hash: 85658...080

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med Hendrix Hair, men jeg var hos Hilde som driver Jersey Hair med Lill nå, da hun jobbet på Hendrix Hair. Jeg var ikke fornøyd med henne. Hun var rett og slett ikke en flink frisør. Helt ok på klipp, men stripene hun la på meg ble ikke fine. Veldig ujevnt lagt, også glemt hun er parti bak på hodet, slik at jeg hadde en "flekk" med ettervekst mid på toppen.. Fargen var gul på sidene, og hvitt oppå hodet. Så ut som en dårlig hjemmebehandling med hette..

Anonymous poster hash: e9f5b...17b
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hendrix hair er en forbanna drittsalong! Jeg bestilte time der for en mnd siden, men ble syk natt til dagen jeg skulle dit så jeg ringte og ga beskjed. Var klar over at jeg måtte betale 50% av prisen pga at jeg ikke møtte opp til timen. Men hun jeg skulle til sa at jeg ikke behøvde å betale så mye som halvparten av prisen siden jeg hadde blitt syk, og at jeg satte opp en ny time tre uker etterpå. Dette var jeg selvsagt takknemlig for. En uke før jeg skulle dit igjen hadde vi et dødsfall i nær familie og jeg visste det ville bli mye styr fremover med begravelse og forberedelser til dette, så jeg avlyste timen min(en uke før), og trodde jeg sa ifra i god tid. Jeg fikk en utrolig uhyggelig melding på mobilen av hun som skulle klippe meg, hun skrev " du kan ikke drive å avbestille timene dine hele tiden, hvis du ikke møter opp til en ny time får du aldri bestille ny time av meg igjen" jeg fikk helt sjokk og ble lei meg. Jeg skrev at da fikk det bare være, og at jeg ønsket å benytte meg av en annen frisørsalong. Nå idag fikk jeg faktura i posten på den timen jeg ikke møtte opp til(selvom jeg sa ifra) og prisen var ikke 50% av summen, men nærmere 70%!!

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha prøvd mange ulike salonger i Oslo vil jeg anbefale Perfect Hair som ligger like ved parkveien. IG @pefecthairfrogner Både jeg og to venninner er enige om at det beste opplevelsen vi noen har hatt! Super flinke er de!!

Skrevet

Har god erfaring med Hendrix, jeg- både majorstua og frogner..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har farget håret i ombre på Hendrix hair og er fornøyd?

Anonymous poster hash: e9f5b...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...