Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg møtte en fantastisk mann for 1 mnd siden, alt har gått kjempebra og vi koser oss sammen! vi er med hverandre et par ganger i uken, og sender litt meldinger.

jeg var hos han på onsdag og ting var bare bra, han dro på jobb og sendte senere meld å skrev at han håper han får se meg får jeg dro hjem. jeg dro hjem før han var ferdig på jobb, og såg han ikke mer den dagen. Snakket ikke mer med han før jeg sendte melding på fredag bare for å høre hva han gjore på, men fikk aldri svar. jeg vet også at han bruker 2 forskjellige dating sider, og har brukt det hver dag så lenge vi har vært sammen eller "holdt på". Det vet jeg ikke forde jeg gjør det selv, men jeg har mistenkt det og sjekket opp i det.

jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. jeg har vært usikker på om han er den rette, men vi går jo ikke på barneskolen, han kan jo ikke bare slutte å snakke med meg på den måten? og hva syns dere om at han er aktiv på datingsider når vi er blitt så nær?

Anonymous poster hash: 4a94b...2d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke legger like mye i det som du gjør. Han sier nok bare det han vet du vil høre for å oppnå det han vil.

Anonymous poster hash: 5a5ea...e63

Skrevet

Kanskje han vil prøve ut flere før han bestemmer seg for en av dem? Har ei venninne som holder på slik (hun er ikke på datingsider men treffer 5 forskjellige menn for tiden).

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil prøve ut flere før han bestemmer seg for en av dem? Har ei venninne som holder på slik (hun er ikke på datingsider men treffer 5 forskjellige menn for tiden).

tviler, han har sagt at han vil ikke være en av flere. så da kan han jo ikke gjøre det mot meg heller... :o vi har snakket mye om hvor seriøse vi er , og det er viktig å stole på hverandre, stole på at vi ikke gjør noe med andre.

Anonymous poster hash: 4a94b...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Han sa han håpte han fikk se deg før du dro hjem, også dro du bare? Hvordan er det hans feil?

Anonymous poster hash: c87c6...8bf
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...