Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg bursdag. Har fått en del gratulasjoner på telefon og facebook av familie og bekjente og det er koselig. Men vi er en vennegjeng på ca 10 stk. Kun to av de har sendt meg en hilsen. Høres sikkert ut som jeg er 16 år og vil ha mest mulig hilsener på facebook, men jeg blir 27 og syns det er sårt at de jeg ser på som mine beste venner ikke gratulerer meg. Enda jeg ser flere av de har vært pålogget på facebook opptil flere ganger i dag. Joda, dagen er enda ung, men som venner skal de vel egentlig huske dagen min... Mulig jeg forventer for mye.

Vet ikke hva jeg vil med dette. Noen andre som har det sånn? Jeg er bare så trist og lei meg.

Anonymous poster hash: 8b030...ea9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener... jeg ble ganske skuffet over at jeg fikk litt få gratulasjoner på i år. Så lurer på om jeg skal fjerne datoen til neste år... Det blir jo for dumt å la dagen ødelegges over få gratulasjoner på facebook.

Anonymous poster hash: 5508e...666
AnonymBruker
Skrevet

jo eldre mann blir,jo mindre spennende er det med bursdag. Hvorfor har du ikke en bursdagsfest for å muntre deg opp?

Anonymous poster hash: cd3dd...5f6
Skrevet

Har du oppgitt fødselsdato til FB da, og krysset av for at du ønsker at det skal vises?

Fikk ikke mye oppmerksomhet jeg heller, før jeg helt bevisst sørget for at det ble annonsert på FB! Bedre å FB-hilsninger enn ingen1 :)

Men her skal du få en KG-hilsen: GRATULERER MED DAGEN! :gave::klem1:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som ikke gratulerer på facebook. Kun når det er nære venner som har bursdag, og da helst som privat melding eller sms. Vil tro at flere og flere blir som meg, etter hvert, og ikke gidder å gratulere daglig (for det er alltid noen som har bursdag).

Og, for å være helt ærlig, og litt kynisk: en 27 årsdag er ikke noe stort øyeblikk i en persons liv. De ville helt sikkert gratulert deg om du hadde rund dag, fått et barn eller lignende, men å bli 27 er ikke noe stort. Mange feirer ikke sin egen bursdag en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen :blomst:

Anonymous poster hash: 5feb8...1d1
Skrevet

Jeg er en av de som ikke gratulerer på facebook. Kun når det er nære venner som har bursdag, og da helst som privat melding eller sms. Vil tro at flere og flere blir som meg, etter hvert, og ikke gidder å gratulere daglig (for det er alltid noen som har bursdag).

Og, for å være helt ærlig, og litt kynisk: en 27 årsdag er ikke noe stort øyeblikk i en persons liv. De ville helt sikkert gratulert deg om du hadde rund dag, fått et barn eller lignende, men å bli 27 er ikke noe stort. Mange feirer ikke sin egen bursdag en gang.

Nei, men det er hyggelig å ha èn dag i året hvor en har alibi for å hygge seg ekstra!

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje de synes det er litt perverst å gratulere folk med å bli eldre?

Skrevet

Nei, men det er hyggelig å ha èn dag i året hvor en har alibi for å hygge seg ekstra!

Man hygger seg jo ikke når man går og irriterer seg over at man ikke får gratulasjoner! Det virker jo som det kan ødelegge hele dagen til TS, at hun ikke blir gratulert på 27 årsdagen sin. Men egentlig er det da ingenting å gratulere for. Å bli et år eldre er ikke det samme når du er 26, som det er når du er seks år...

Skrevet

TS, ønsker du oppmerksomhet så får du invitere til bursdagsselskap. Med kaker, vin og masse folk. Da vil folk kjøpe gave til deg, og du får gratulasjoner av de som kommer. Litt mye styr, men liker du dette, så bare kjør på!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har jo fått masse gratulasjoner fra andre, men ikke mine beste venner. Skjønner at ikke andre mennesker gidder å gratulere bare en bekjent. Men dette er folk som er mine beste venner.

Joda, jeg ba de i bursdagsfest, men enten skulle de noe annet eller så hadde de ikke råd. Mulig det også er en forsterker for at jeg føler som jeg gjør. Om man blir 27, 24 eller 30 mener jeg har ingen betydning. Bursdag for meg skal være en hyggelig dag. Noe den dessverre ikke har vært til nå. Men jeg får bare snu dagen til noe positivt likevel :)

Ts

Anonymous poster hash: 8b030...ea9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at klokkeslettet på gratulasjonen skal ha noe å si for hvor mye noen betyr for meg.. Om jeg gratulerer kl.8 eller kl.23 har ingenting med mitt syn på personen å gjøre, jeg antar stort sett at folk er så opptatt at de ikke ser så mye av det, eller i alle fall ikke ser igjennom det, før på kvelden uansett.

Anonymous poster hash: 40867...a7e
  • Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Men har du ikke fått på sms heller?

Jeg sender kun på sms eller ringer. Gratulerer aldri på FB.

Gjest Peanut
Skrevet

O_o Er det ikke vanlig å gratulere?

I hvert fall:

+

AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom ikke så stort å fylle 27 og mange vil vel tenke at du er voksen, det er pinse osv...

Når man har passert 20 så er det vel bare runde tall som blir markert noe særlig. Hvis man ikke inviterer til kake og stor ståhei selv da :).

Men gratulerer med dagen!

Anonymous poster hash: b1bc8...cac

Skrevet

Gratulerer med dagen, TS!!! :blomst: :blomst: :blomst:

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ingen som liker å bli glemt bort, eller forbigått, da får man en litt trist følelse.Syns faktisk at venner bør huske på hverandre til bursdager og andre spesielle ting. Snakker ikke her om at alle må kjøpe gave osv ,men en liten sms eller noe hadde er på sin plass. Prøv å fokusere på de som har gratulert deg, du høres ut som om du er omgitt av mange som er glad i deg.

Grattis med dagen forresten :kristin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...