Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei barndomsvenninne som jeg egentlig bare har lyst til å eliminere fra livet mitt. De seneste årene har hun såret og sviktet meg, men hun er inngiftet i familien min. Familien vår har et tett bånd. Hvordan løsrive meg fra henne uten å ødelegge familieidyllen?

Hun betaler sjelden/sent tilbake når hun låner penger, vi må feire hennes bursdag hvert år med stor fest og flotte gaver mens hun alltid glemmer bursdagen min, bryter avtaler osv..

Anonymous poster hash: 3c9a3...6ea

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du bestemmer jo selv om du vil dra i bursdag da og om du vil ta kontakt utenom familieforekomster og lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Og det er jo bare dumt å låne bort penger når du vet på forhånd at vedkommende er treg til å tilbakebetale.

Du trenger jo ikke å eliminere denne jenta, men du velger jo selv hvor grensene skal gå. Slutt å kjøp bursdagsgaver og å låne bort penger. Vær hyggelig når dere treffes. That's it :)

Anonymous poster hash: 81ff5...e79

Skrevet

Du kan jo droppe å komme i besøker hun inviterer til innimellom? Si du dessverre har andre planer. Men du må jo selvfølgelig gå i noen besøk siden dette er familie. Og ellers så kan du finne unnskyldninger dersom hun spør om dere skal finne på noe. Prøv å kun vær med henne i familiebesøk, men dropp å vær med henne utenom det.

Skrevet

Du får begynne tenke smart, ikke låne ut penger, ikke gå i bursdag osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...