AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har ei barndomsvenninne som jeg egentlig bare har lyst til å eliminere fra livet mitt. De seneste årene har hun såret og sviktet meg, men hun er inngiftet i familien min. Familien vår har et tett bånd. Hvordan løsrive meg fra henne uten å ødelegge familieidyllen? Hun betaler sjelden/sent tilbake når hun låner penger, vi må feire hennes bursdag hvert år med stor fest og flotte gaver mens hun alltid glemmer bursdagen min, bryter avtaler osv..Anonymous poster hash: 3c9a3...6ea
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Du bestemmer jo selv om du vil dra i bursdag da og om du vil ta kontakt utenom familieforekomster og lignende.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Og det er jo bare dumt å låne bort penger når du vet på forhånd at vedkommende er treg til å tilbakebetale. Du trenger jo ikke å eliminere denne jenta, men du velger jo selv hvor grensene skal gå. Slutt å kjøp bursdagsgaver og å låne bort penger. Vær hyggelig når dere treffes. That's it Anonymous poster hash: 81ff5...e79
Luckiness Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Du kan jo droppe å komme i besøker hun inviterer til innimellom? Si du dessverre har andre planer. Men du må jo selvfølgelig gå i noen besøk siden dette er familie. Og ellers så kan du finne unnskyldninger dersom hun spør om dere skal finne på noe. Prøv å kun vær med henne i familiebesøk, men dropp å vær med henne utenom det.
Frisørdama Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Du får begynne tenke smart, ikke låne ut penger, ikke gå i bursdag osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå