AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Jeg reiser på en slags gruppetur i sommer, sammen med flere venner. Han ene jeg skal reise med er jeg litt interessert i. Jeg har lyst å bli bedre kjent med han og se hvordan det går. Men jeg vil jo ikke være for frampå, siden vi er på ferie og det fort kan bli kleint om han synes jeg er for pågående. Selvfølgelig merker jeg jo sikkert signalene, men jeg skulle gjerne hatt noen flørtetips som er litt uskyldige Er ikke så flink å flørte, men vil jo flørte litt slik at han skjønner at jeg er litt interessert. Men det må ikke bli for mye av det gode! Hva kan jeg si? Hva kan jeg gjøre? Jeg har ikke peiling. Og det må ikke være noe som går over til det seksuelle...For jeg er ikke ute etter sex, men han! Anonymous poster hash: 215f6...b80
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Forsøk å få blikkontakt over bordet, hold det et sekund eller to.. Første gang smiler du ikke eller noen ting, men om han da er interessert vil han antakelig forsøke selv/være lett å få blikkontakt med igjen.. DA smiler du ditt vakreste smil til han.. Du vil nok merke signalene raskt dersom han også er interessert Lykke til! Anonymous poster hash: abb06...7c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå