Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg nylig er gått ut av et langt forhold som har vert et h..... I mange år. Jeg ble behandlet dårlig og jeg ble vel egentlig kun pga barna.

Nå har jeg truffet en mann på tinder. Vi har møttes 6 ganger nå,men har nesten daglig kontak. Når vi møtes er det mye prating, kos og filmtitting. Så avslutter vi med sex. Vi skriver på Mellingene hvor fin og deilig vi syns hverandre er og han er så snill og oppmerksom på meg.

Men nå begynner jeg å kjenne på panikken. Er redd for og få følelser for han og jeg er redd han kun bruker meg for hyggen dær og da.

Er det noe jeg burde gjøre? Eller burde jeg bare ta livet med ro, la ting være som de er og bare kose meg? Føler med ikke klar for et forhold,men føler meg heller ikke klar for og bli såret.

Han har virkelig hjolpet meg ut av forholdet til esken, men jeg merker jeg tenker mer og mer på han "nye".

Noe sier meg at det er bare å glemme det hele. Jeg har en drøss med unger å lever et A4 liv.

Håper noen kan gi meg noen gode råd :)

Anonymous poster hash: b9a5c...7ad

Videoannonse
Annonse
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Godt å høre at du kom deg ut av et forhold som ikke var til å ta vare på, og har klart å komme deg videre! Det er vanskelig å si hva du bør gjøre og ikke, men jeg tror jeg ville sett an situasjonen. Jeg ville også pratet med denne personen og sagt at du er redd for å bli såret og ikke orker at ting skal gå feil vei igjen. Vær ærlig med han, så merker du fort om han er verdt å satse på eller ikke :)

Skrevet

Gjør dere andre aktiviteter enn filmtitting og sofakos? Hvis ikke ville jeg nok vært litt var på dette, samt prøvd å høre om han var interessert i å finne på noe annet en dag (som ikke omhandler å ligge i en sofa og se film) for å se hvordan han reagerer på det. Er han oppriktig interessert i deg vil han reagere positivt på å tilbringe tid med deg (uavhengig av hvilken måte det blir gjort på). Så mitt tips til deg er å være litt var frem til du føler at han tar initiativ til andre ting også :) Min tommelfinger regel er å se på handling, og ikke nødvendigvis på hva vedkommende sier (for det kan være mye rart). Lykke til videre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at du kom deg ut av et forhold som ikke var til å ta vare på, og har klart å komme deg videre! Det er vanskelig å si hva du bør gjøre og ikke, men jeg tror jeg ville sett an situasjonen. Jeg ville også pratet med denne personen og sagt at du er redd for å bli såret og ikke orker at ting skal gå feil vei igjen. Vær ærlig med han, så merker du fort om han er verdt å satse på eller ikke :)

Tusen takk for svar :) ja jeg er veldig glad jeg har kommet meg ut av forholdet og jeg føler glede for første gang på mange år. Kjenner jeg blir å bruke lang tid på å finne tilbake meg selv og gi barna en trygg og normal hverdag.

Kjenner bare at det er så godt med litt oppmerksomhet i mitt hektiske liv som alenemamma, og han får meg til å føle meg spesiell :)

Skal mote meg opp å snakke med han etter sommeren ;) han drar uansett på ferie snart og jeg vil være singel og fri:)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere andre aktiviteter enn filmtitting og sofakos? Hvis ikke ville jeg nok vært litt var på dette, samt prøvd å høre om han var interessert i å finne på noe annet en dag (som ikke omhandler å ligge i en sofa og se film) for å se hvordan han reagerer på det. Er han oppriktig interessert i deg vil han reagere positivt på å tilbringe tid med deg (uavhengig av hvilken måte det blir gjort på). Så mitt tips til deg er å være litt var frem til du føler at han tar initiativ til andre ting også :) Min tommelfinger regel er å se på handling, og ikke nødvendigvis på hva vedkommende sier (for det kan være mye rart). Lykke til videre :)

Veldig bra svar og tusen takk :)

Han ringte meg sist han var på fest sammen med masse kompiser. Ikke at det betyr så mye, men vet selv at jeg aldri tar kontakt med noen jeg ikke tenker på når jeg er på fest med venner.

Men kan jo være han ville ha seg et ligg ;)

Skrevet

Jeg har det mye på samme måte som deg. Avsluttet et veldig langt forhold i fjor. Har barn med eksen. Hadde bestemt meg for å cære fri for å finne meg selv. Møtte plutselig en fyr som det bare klikket med. Vi begynte å møtes, men jeg har sagt til han at jeg ikke er klar for noe forhold nå. Jeg er ennå bare separert, og føler at den tida trenger jeg til meg. Han er en jeg møter innimellom for å ha det fint sammen med. Vi er begge enige om at vi ser ting an, vi er venner nå med mulighet for mer. Skulle en av oss få følelser for den andre tar vi det da. Ærlighet er veldig viktig. Si til han hva du tenker. Klem.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det kommer an på hva du vil. Hvis du finner ut at han har samme rutine med andre kvinner, er det greit for deg? Hvis du fant ut at han refererer til deg som en fuckbuddy til sine venner, er det greit?

Jeg stiller spm. fordi det er vanlig at kvinner sier "jeg vil gjerne ha frihet og det er helt greit at det ikke er noe mer", men n
år de virkelig får vite hvordan det ligger an er de ikke like komfortable med det.

Hvis du i all sannhet vet at det er helt greit for deg at det bare er sex, du har hatt en slik "arrangement" tidligere som endte bra og vennskapelig og du virkelig ikke forventer noe mer er det greit å fortsette slik som det er.

Hvis ikke må du endre noe. Det er ikke slik at man glir inn i monogami og et langvarig forhold. Her har han alle fordelene og ingen forpliktelser og jo mer du posisjonerer deg som en ren knullevenn med litt ekstra kos, jo bedre er sjansene for at det permanent blir slik.

Det er nok for tidlig for en samtale rundt det men et skritt er evt. å foreslå at dere treffes ute et annet sted, til middag eller lunch, der det er åpenbart at det ikke ender med sex men bare er for å bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: d6bab...832
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det kommer an på hva du vil. Hvis du finner ut at han har samme rutine med andre kvinner, er det greit for deg? Hvis du fant ut at han refererer til deg som en fuckbuddy til sine venner, er det greit?

Jeg stiller spm. fordi det er vanlig at kvinner sier "jeg vil gjerne ha frihet og det er helt greit at det ikke er noe mer", men når de virkelig får vite hvordan det ligger an er de ikke like komfortable med det.

Hvis du i all sannhet vet at det er helt greit for deg at det bare er sex, du har hatt en slik "arrangement" tidligere som endte bra og vennskapelig og du virkelig ikke forventer noe mer er det greit å fortsette slik som det er.

Hvis ikke må du endre noe. Det er ikke slik at man glir inn i monogami og et langvarig forhold. Her har han alle fordelene og ingen forpliktelser og jo mer du posisjonerer deg som en ren knullevenn med litt ekstra kos, jo bedre er sjansene for at det permanent blir slik.

Det er nok for tidlig for en samtale rundt det men et skritt er evt. å foreslå at dere treffes ute et annet sted, til middag eller lunch, der det er åpenbart at det ikke ender med sex men bare er for å bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: d6bab...832

Fantastisk svar :)

Blir om en stund å foreslå og finne på noe. Men kjenner jeg er redd for avising eller et nei.

Liker han så ufattelig godt og jeg koser meg veldig sammen med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...