AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Har ei venninne som er samboer og hun fortalte meg at de har en avtale om at de skal ha sex minst 3 ganger i uken. Dette var det han som ønsket. Er en av de bortreist eller hun har mensen må de ta igjen de tapte gangene så gjennomsnittet blir 3 ganger per uke. Har de sex 4 gang en uke har man derimot ikke spart opp en gang... For min del blir dette veldig merkelig. Jeg og mannen har sex når det passer oss og vi begge har lyst. I perioder hver dag, andre ganger sjeldnere. Alle må jo få gjøre som de vil, men synes fortsatt denne avtalen er litt rar. Hun kunne også fortelle at hun kjenner flere andre med samme avtale. Så da lurer jeg på: er dette vanlig? Hvilke avtaler har dere andre?Anonymous poster hash: 35b4c...f13 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Dette kan ikke være sant. Går ikke an Anonymous poster hash: c3410...b6b 1
Gjest Makemeloveit Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Høres veldig spesielt ut! Vi gjør det når vi ønsker. Noen ganger ofte, andre ganger ikke fult så ofte. Har absolutt ingen avtale på dette.
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Et avtalt sexliv høres flott ut. Tenk så gøy man kan ha det sammen! Man kan skrive kontrakt på antall jokk eller orgasmer. Avtale hvor langt et samleie bør være, slik at man holder seg på et jevnt gjennomsnitt. Hvem skal være på topp? Det bør jo helt klart avtalefestes. Stillinger? Jeg ser plutselig en helt ny verden av potensiell byråkratisering! Jeg trodde par hadde avtaler om ting som hvem som skal ta oppvaska, ikke hyppigheten av kopulering. Jeg ser at jeg har gått glipp av noe, så her er det bare å sette seg ned å skrive kontrakter jeg kan overraske min bedre halvdel med. Spontanitet? Pffffffft! Og nei, jeg tror (håper) ikke det er vanlig. 10
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Gjør vel ingenting om de har en avtale om det? Du vet vel stengt tatt ikke hvordan sexlivet deres var før de lagde denne avtalen. Regner ikke med at de tvinger hverandre, er nok helt frivillig Anonymous poster hash: 1d76d...a87 4
Wiola Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Så utrolig teit! Blir helt feil i min verden at man skal føle seg forpliktet til å ha sex et fast antall ganger i uka. Hva skjer dersom en av dem bryter avtalen? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Gjør vel ingenting om de har en avtale om det? Du vet vel stengt tatt ikke hvordan sexlivet deres var før de lagde denne avtalen. Regner ikke med at de tvinger hverandre, er nok helt frivillig Anonymous poster hash: 1d76d...a87 Det er jo akkurat det jeg skriver, at man gjør det som passer for seg. Derimot ble jeg nysgjerrig på hvor vanlig dette er siden hun la det frem som at dette var da helt vanlig. Det kom også frem i en bisetning som den største selvfølgen at man har en slik avtale. Hvis en av de bryter avtalen så skylder man den andre en runde i senga vet ikke om man kan løse inn denne i annet arbeid da Anonymous poster hash: 35b4c...f13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Nå er det forskjell å "komme til enighet" om at det er viktig med sex flere ganger i uken, på såkalt "sexavtale med nøyaktig 3 ganger hver uke" og det tullet Vampen sier. Men KG er jo kjent for å tenke svart-hvitt. Anonymous poster hash: 48914...476 2
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Nå er det forskjell å "komme til enighet" om at det er viktig med sex flere ganger i uken, på såkalt "sexavtale med nøyaktig 3 ganger hver uke" og det tullet Vampen sier. Men KG er jo kjent for å tenke svart-hvitt. Anonymous poster hash: 48914...476 Jeg sier? Hey, det er ikke jeg som har en avtale som tilsier at jeg får knulle-gjeld hver gang jeg har mensen. 8
Anglofil Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Høres slitsomt ut. Jammen glad det ikke gjelder meg. Mvh Yvonne 1
Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Er han vesentlig eldre eller mer erfaren enn henne?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jeg sier? Hey, det er ikke jeg som har en avtale som tilsier at jeg får knulle-gjeld hver gang jeg har mensen. det ER drøyt. Enig med deg. Men sammenligningen din var veldig urelevant syns jeg. Anonymous poster hash: 48914...476 1
Gjest Vampen Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 det ER drøyt. Enig med deg. Men sammenligningen din var veldig urelevant syns jeg. Anonymous poster hash: 48914...476 Irrelevant? Det du skriver, "komme til enighet om at sex flere ganger i uka er fint og flott", er noe ganske annet enn å ha en avtale med et spesifisert antall som må tas igjen. Det er sær detaljestyring, ikke enighet om hvordan man ønsker å ha det. Jeg bare videreutviklet avtalen litt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Er han vesentlig eldre eller mer erfaren enn henne? Nei, de er på samme alder. Men de er kanskje ikke av de mest likestilte parene jeg kjenner men det jeg reagerte mest på var jo at hun kjenner flere med samme avtale. Dette er felles venner og bekjente, så tror jo ikke hun dikter det opp. TSAnonymous poster hash: 35b4c...f13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Hva skjer hvis avtalen ikke blir overholdt? Hvis hun blir syk rett etter å ha hatt mensen f.eks, og de ikke får "tatt igjen" underskuddet? Er noen straff/konsekvens involvert? Anonymous poster hash: 6453f...25b
Gjest avocadoen Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Jeg trodde at det skulle være sånn at begge skal ha lyst om man skal ha sex, men hva vet vel jeg. Jeg og kjæresten kommer i alle fall aldri til å ha noen sexavtale. Vi har sex når begge ønsker det 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Hva skjer hvis avtalen ikke blir overholdt? Hvis hun blir syk rett etter å ha hatt mensen f.eks, og de ikke får "tatt igjen" underskuddet? Er noen straff/konsekvens involvert? Anonymous poster hash: 6453f...25b Nå kjenner jeg ikke alle detaljer i sexlivet deres, men han har en jobb som innebærer noe reising. Hun fortalte da at hvis han var borte i to uker så hadde de sex flere ganger per dag i perioden etter for å ta igjen. Det er jo selvsagt fint hvis dette fungerer for de, og meningen med HI var ikke å henge de ut som par, men bare lurer oppiktig på hva andre gjør og hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 35b4c...f13
Tarsan97 Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Vi har rammet inn en skriftlig kontrakt over sengen der det står att vi skal ha 3 ligg pr. uke og alltid på røde dager. Skuddår har en egen klausul for kompensasjon for tapte røde dager. Les* skuddår* Hvert ligg må vare i minst13.5 minutter. kanindrakten ( en med store ører og er rosa), skal brukes i 15% av tilfellene for øket forlyst. Det er ikke lov å komme med høye verbale tilrop eller andre kroppslyder som kan oppfattes støtende eller ekkle. Type forløst tarmgass med lyd. Forspill er for pyser og homosexuelle og teller ikke som godkjent tid. Mangel på levering må kompenseres med tilleggstid som er regulert i egen klausul, les*tilleggstid* Man kan og velge og betale ett gebyr om ønskelig på oppgittekontoer se klausul *gebyrer*. Kunne ikke dy meg, 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Irrelevant? Det du skriver, "komme til enighet om at sex flere ganger i uka er fint og flott", er noe ganske annet enn å ha en avtale med et spesifisert antall som må tas igjen. Det er sær detaljestyring, ikke enighet om hvordan man ønsker å ha det. Jeg bare videreutviklet avtalen litt. Det skrev jeg ikke. Jeg skrev at det er forskjell på å komme til enighet, lage avtale og det styret du kom med. Gidder ikke å snakke med folk som er for late til å lese alt jeg skriver og velger ut deler selv for å lage et "poeng" . du er ikke verdt en samtale. Anonymous poster hash: 48914...476 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Er jeg den eneste som synes det høres greit ut? Altså, når jeg er i langvarig forhold så blir sexen kjedelig og av og til litt "stress". på grunn av dette så tenner jeg sjeldent av meg selv, men jeg har ingenting i mot god sex når man først har kommet i gang. Om det så er en avtale som tipser om at det er påtide med en runde så blir man jo kåt, og man får sex. Det er bedre enn å ha det en gang i måneden. Jeg er hvertfall sånn at jo lenger uten sex jeg går jo lenger klarer jeg meg videre, det er ingen nødvendighet. det blir lett en ond sirkel. Sexen blir jo ikke kjedelig og "tjaaa, skal vi ta tre jokk i dag da? ja hvis du legger deg underst da, så kler jeg av deg også..." selv om man har "avtale" om det Anonymous poster hash: 0123b...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå