Gå til innhold

Male soverom, hva tror du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil male soverommet, nå, er det beige og kjedelig. Vil ha et sexy soverom. Eksklusivt hotell look..

Inspirasjon: http://www.klikk.no/bolig/inspirasjon/article818449.ece

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article792293.ece

Vi har skråtak og senga står mot den lave delen, hvis ikke går det ikke ann å gå rundt senga..

Jeg vil ha en matt svart vegg, ser eksklusivt ut. Men vil også ha en lilla vegg, som forhåpentligvis gir mer sexlyst :rodmer:

Så jeg tenker å ha 2 hvite vegger, en svart og en lilla. Hva tror dere om det? Men vet ikke hvilken som skal ha hva..

På den lave veggen hvor hodeenden på senga er har vi nattbord. Så på sideveggen har vi et vindu (med lilla liftgardin og vanlige gardiner med lilla detaljer), på den store veggen, som vi på en måte ser i mot fra senga har vi telysestake og litt bilder, andre kortveggen har vi døra og skap.

Takker for synspunkter! :blomst:

Anonymous poster hash: 81401...785
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med stilig tapet på veggen der det er skråtak? :)

Kanskje det blir mye med to hvite vegger, en lilla og en rød?

Skrevet

JA HVA MED EN RÅSTILIG TAPET A? DeT ER INN

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det hørtes rart ut med en svart vegg og en lilla. Ville valgt en av delene og så resten lysere, men kanskje ikke helt hvit.

Anonymous poster hash: c5199...215

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville droppet de lyse veggene. Jeg ville heller ikke hatt en "stilig tapet". Tror jeg hadde gått for fire mørkere vegger. Hvis du vil ha svart og lilla, kan du f.eks. ha en svart og tre lilla (pass på at det blir riktig lillafarge), eller omvendt, eller to. Av hver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med stilig tapet på veggen der det er skråtak? :)

Kanskje det blir mye med to hvite vegger, en lilla og en rød?

Ikke rød, men svart. :)

Vil ikke ha tapet, er så slit når man vil pusse opp neste gang. Been there, done that.

Det blir ikke veldig mye, veldig mørkt med bare mørke vegger da?

Hva slags lys farge ville dere valgt istedenfor hvit?

Ts.

Anonymous poster hash: 81401...785

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt så mye forskjellig, det vil gi et "masete" inntrykk.

Om du vil ha det litt mørkere, kan du sjekke ut "Kanin" fra Fargerike eller "Kalkgrå", "Sober", "Diskret" fra Jotun. Vi malte et gammelt hus i denne typen farger og hadde heller "Klassisk Hvit" på tak, dører og lister som ga en stilfull og fin kontrast. Droppet fondvegger, da jeg følte det er litt på vei ut og det er kjedelig å måtte gjøre ting på nytt.

Anonymous poster hash: 1b68d...6f1
Skrevet

Kan du ikke lenke til noen sexy soverom eller soverom med eksklusiv hotell look som du liker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...