AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Hva synes dere damer om single menn som i helger og sommerferier er oppe hele natta for å spille dataspill og legger seg i 6-7 tiden på morgenen og står opp rundt 12? er det samme for dere eller er det barnslig? Anonymous poster hash: 75821...b41
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Har man fri,så har man fri. Ser ikke problemet. Er bare barnslig hvis det går utover plikter. Må helt ærlig innrømme at dette er noe jeg gjør selv....En annen ting jeg vil si er at spill ikke bare er for barn.Akkurat som film ikke er bare for barn. Det finnes barnefilmer og barnespill, men det finnes også for voksne. Ser ikke helt forskjellen mellom å være oppe og spille og være oppe og se hele første sesong til one tree hill. Endret 8. juni 2014 av Red-Ruby 3
Eriana Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes ikke det er barnslig, man skal gjøre det en har lyst til på fritiden sin. Det eneste problemet er at man lett detter ut fra det sosiale når man sitter inne alene og har en slik døgnrytme.
Anglofil Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Så lenge det ikke går utover andre ting ser jeg ikke problemet med det. Jeg kan selv sitte og spille til seks om morgenen så lenge jeg ikke har jobb eller andre ting å gjøre. Mvh Yvonne
GammelKaktus Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Så lenge de ikke har barn eller jobb å ta seg av så ser jeg ikke problemet. Jeg satt mange netter oppe å spilte i gamle dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå