Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har hatt en kjæreste som dere har hatt et godt forhold til, men så plutselig slo dere opp (eller du ble dumpa) og all kontakt ble brutt og det var som om du ikke var et kapittel i hans liv..? Synes dette er fælt jeg :(

Anonymous poster hash: 4d612...ee5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fortsatt et kapittel i hans liv, men et avsluttet kapittel. Det er fælt og sårt den første tiden, men det er 100 ganger lettere å komme seg videre når kontakten er brutt.

Klem

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det. Det var grusomt mens det sto på. Har prøvd meg på et forhold etter det og blitt dumpet der også, men da skjedde dumpingen på en real måte og du verden så mye lettere det var å forholde seg til.

Trøsten er at man kommer uansett over det etterhvert, men det kan ta veldig lang tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. takk for svar. Synes bare det er skikkelig rart og vondt å tenke på at plutselig kjenner jeg han ikke lenger. At mennesker kan forandre seg slik er skremmende.. Et sekund er vi så nære, i det andre er alt borte..

• Liker 2
Skrevet

Jepp, man sitter der og lurer på "Hvem er du og hva har du gjort med X????"

Dessverre får man sjelden svaret, så X er nok overført til Tåkegalaksen eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, man sitter der og lurer på "Hvem er du og hva har du gjort med X????"

Dessverre får man sjelden svaret, så X er nok overført til Tåkegalaksen eller noe sånt.

Ja, og alle minnene.. Kjenner jeg sliter skikkelig med å forstå. Forstå hvordan to mennesker kan være så nære og pluteselig er alt borte.. Dette er 1 måned siden og det gjør like vondt. Vondt å se at han er så aktiv på sosiale medier også. Og ja, jeg vet det er dumt å "følge med"..

AnonymBruker
Skrevet

Slett ham fra sosiale medier.

Som sagt over, du er et kapittel men et avsluttet kapittel. En gang i fremtiden kan du se tilbake på deres tid sammen og smile over hyggelige minner eller hilse på ham med et vennlig "hei" uten å tenke mere over det. Den muligheten virker helt usannsynlig nå, og jeg var der engang, men det er mulig. Det krever bare innsats og selvbeherskelse her og nå vet at du kutter ham helt ut, vender blikket utover og går videre.

Det er vanskelig nå fordi du er ensom og avvist og det er smertefullt men når disse tankene legger seg blir det lettere. 1 måned er ikke lenge, så det er helt normalt.

Anonymous poster hash: 4a12c...b31
Skrevet

Ja, det er dumt å følge med. Jeg ble heldigvis dumpet før FB var oppfunnet, og eneste sosiale mediet da var MSN. Jeg var ganske fersk bruker så for å "få ham vekk" endte jeg faktisk med å bytte hotmailadresse så jeg ikke skulle se om han logget seg på :ler: . (Ikke minn meg om blokkeringsfunksjonen - den oppdaget jeg først flere år senere.....)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg eri samme båt TS og det gjør vondt! det var jeg som gjorde det slutt, men jeg sitter jo og lurer på om det var riktig. han ville gjerne være venner etter bruddet også, men vi prater jo nesten ikke. mest fordi jeg holder meg unna da jeg blir irritert over ting han sier eller overanalyserer alt. jeg har han fortsatt på FB og ser når han er aktiv der, og det gjør vondt.

det er lettere å fjerne han ja, men jeg skal prøve å komme meg gjennom dette på denne måten først. så får jeg heller fjerne han når følelsene ikke er der lenger.

æsj, kjipt at man plutselig er så langt unna hverandre plutselig..

Anonymous poster hash: 8a304...23c
AnonymBruker
Skrevet

Er bare så lei meg.. Noen dager går det skikkelig inn på meg om hvor mye jeg savner han :( og så tenker jeg over at han kanskje har kommet over meg og ikke tenker på meg lengre.. Har ikke hørt noe fra han

Skrevet

Jeg kutter stort sett alltid kontakten. Anbefaler å fjerne oppdateringer/slette dem fra sosiale medier og ta tiden til hjelp. Det er klart han enda tenker på deg, kan også hende han ikke har gått videre, det blir bare lettere å la være uten kontakt.

Skrevet

Det har jeg. De første ukene var helt forferdelig, jeg spiste nesten ingenting og gikk ned masse i vekt. Det gikk fortere over enn jeg hadde trodd, etter hvert bet jeg tenna sammen og gikk videre. Er den dag i dag veldig glad for at det ble slutt.

AnonymBruker
Skrevet

:hug:

Anonymous poster hash: 8a304...23c
AnonymBruker
Skrevet

Huff vill gi deg en klem:-) helt jævlig følelse det der.. Er der selv nå bare att vi har barn sammen så må forholde meg til han. Da er det tøft å se hvor likegyldig han er til meg og er helt over meg. Vær glad du slipper kontakt for det sårer bare mer..

Anonymous poster hash: c6ae2...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...