del-rey Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Hei alle sammen. Jeg har noe på hjertet som jeg bare vil få ut. Føler jeg skal gå i oppløsning og ting er bare så vondt. Skal gjøre dette kortest mulig. For ca 3 år siden begynte jeg i ny jobb, da ble jeg forelska i en kvinnelig kollega (jeg er jente selv.) Hun hadde di samme følelsene for meg, og vi startet noe helt magisk de neste to årene, bodde hos hverandre, og var verdens bestevenninner, og selv om det ikke var offisielt, så hadde vi et kjærlighetsforhold også. Jeg har aldri møtt et menneske som har betydd så mye for meg, og jeg har aldri vært så forelsket. De årene vi hadde var uerstattelige. Jeg fant tidlig ut at dette var jenta i mitt liv, hun jeg ville dele livet med, gå ned på kne og sette en ring på fingeren og alt sammen. Vi hadde alle di samme interessene og hadde det så godt. Om vi kranglet, så gikk det over utrolig raskt. Men så sommer/høst forandret alt seg... Hun traff en fyr, hun kjente han litt fra før, men de begynte å tilbringe mye tid sammen, og hun pratet mye om han. Jeg begynte å bli veldig redd for jeg kunne skjønne hvor dette var på vei. Så en måned og to senere var det offisielt, de var blitt kjærester. Hjertet var og er ennå knust. Og på nyåret 2014 forlovet de seg. Jeg kan ikke beskrive smerten jeg føler, det var jo jeg som skulle fri til henne. Det er enda så vondt, jeg trodde det skulle bli bedre med tiden, men det blir bare vondere og vondere. Jeg får heller aldri tilbringe tid med henne lenger, hun som hadde det så gøy med meg virker ikke som hun vil tilbringe mer tid med meg. Jeg ser henne kun på jobb. Hun prater til meg på en annerledes måte og jeg føler hun har glidd bort. Jeg har det så vondt, savner henne så fryktelig og jeg vil bare at alt det gode skal komme tilbake. Jeg vil ha jenta mi tilbake. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Så trist. Jeg er lei meg på dine vegne. Jeg forstår at dette føles veldig tungt. Prøv å bruk tid sammen med venner og å gjøre ting som du trives med. Sorg er tungt, men det blir lettere etterhvert Klem Anonymous poster hash: 6dae6...8cc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Har dere snakket ut om det som skjedde? Anonymous poster hash: 6dae6...8cc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Hvis du har mulighet til å bytte jobb, er det nok lurt. Anonymous poster hash: 436d0...a7b
del-rey Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2014 Vi har snakket om det, iallefall prøvd, men det ender med at jeg blir forferdelig lei meg, og at hun da mister lysten å vær i nærheten av meg, eller at vi krangler.
Wiola Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Huff så fælt! Jeg tror ikke det blir bedre av at du konstant ser henne i jobbsammenheng, og dermed blir matet med minner og følelser for det dere en gang hadde. Så er enig med AB over her om at det nok er lurt å bytte på jobb da dette tydeligvis tærer såpass mye på deg. Det blir nok vanskelig for deg, tanken på å aldri se henne igjen. Men slik som situasjonen er nå; At hun er forlovet og at hun prater til deg på en annerledes måte osv. virker det som at hun er ferdig med deg. Det kommer aldri til å bli det samme igjen. Så tror det er bedre om du heller får henne helt ut av livet ditt, slik at det blir lettere for deg å fokusere på andre ting, og at du slipper å være stuck på en arbeidsplass hvor ting minner deg om henne. Det blir ikke bedre av å seigpine seg igjennom ting TS, så ta et oppgjør med dette og kom deg videre. Ikke la denne damen få styre hverdagen din følelsesmessig. Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå