Gå til innhold

Hvilke øvelser synes du er verst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del et det utfall og knebøy. Utfall er bare vanskelig å utføre for min del og knebøy er grusomt tungt, kjedelig og bare smerte :fnise:

Anonymous poster hash: f7511...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knebøy her også. Det er vondt og tungt og beina skjelver og jeg sliter med å gå i trapper etterpå. Jeg sleit også med utfallen før og det viste seg at jeg gjorde øvelsen helt feil. Gikk over til å bare bruke egen kroppsvekt (ingen vekter) og har hatt fin fremgang på øvelsen etter det.

Skrevet

Jeg synes alle øvelser blir fæle om man kjører for høyt volum. Jeg ser stadigvekk vitsebilder om "leg day" og lignende og folk som ikke klarer å gå etterpå. Jeg klarer rett og slett ikke å relatere til det. 5 dager i uken er det en beinøvelse når jeg trener, og jeg blir mør i beina i blant. Men aldri så ille.

Men så er jeg fornuftig og ikke trener 3x10 da.

• Liker 2
Skrevet

Dips! Haaat

AnonymBruker
Skrevet

Har valgt øvelser etter hva jeg liker å gjøre.

Anonymous poster hash: 6eb4f...a53
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bisepscurl. Jeg har stor forskjell i armmuskler pga en skade i den ene armen og trener meg opp igjen nå. Armen med skade, er svak og selv lav vekt er skitvanskelig.

Anonymous poster hash: 69a82...1cb
Skrevet

Triceps pressdown og utspark i maskin (husker ikke akkurat hva det heter, men når du fester et bånd rundt ankelen og dytter benet bak så langt du kan. Enda verre når man tar innside lår.

Er mine to absolutt hat-øvelser, men de er helsikes så effektive :fnise:

Skrevet

Armhevinger og sideplanke. Får det bare ikke til. :dry:

AnonymBruker
Skrevet

Armhevinger får jeg ikke til, så det er egentlig ikke min verste øvelse, siden den aldri kommer i gang. Triceps-øvelser med vektskive synes jeg er helt forjævlig, armene mine er utrolig lite interesserte i å bevege seg med vekt på den måten. Biceps-curl når jeg er halvveis i øvelsen gjør direkte vondt for meg, ikke bare sliten-vondt, men det stråler og jeg må slutte.

Anonymous poster hash: 0fda3...54b
Skrevet

For meg er hatøvelse nr 1 Burpees. Blir alltid svimmel når jeg gjør den i serier.

• Liker 1
Skrevet

Push ups. Er ganske sterk i beina, men klarer ikke mer enn 7 push ups. På knærne. :( trøster meg med at jeg kun klarte 4 for 2 mnd siden da, så det går (sakte) fremover. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er hatøvelse nr 1 Burpees. Blir alltid svimmel når jeg gjør den i serier.

Burpees er en selfølge på hatlista. Har ennå ikke møtt noe som liker den øvelsen :fnise:

Jeg er nesten spyklar hver gang jeg har utført noen burpees.

Anonymous poster hash: 69a82...1cb

Skrevet

Burpees :spy: Men veldig god trening, da! :jepp:

Skrevet

Armhevinger og bulgarske utfall for min del. Armhevinger fordi det er så tungt og bulgarske utfall fordi jeg alltid blir så sykt støl av den, uansett!

Skrevet

Det heter "bulgarsk" utfall men jeg er temmelig sikker på at øvelsen egentlig ble funnet opp i Helvete.

• Liker 4
Skrevet

Øvelser for mage og rygg. Jeg vet det er viktig, men jeg synes det er supertråkig å trene det.

Skrevet

Alt innenfor øvelser som består i å styrke arm og skuldre!!

Utfall er også noe jeg ikke får til, smerten kommer før øvelsen er gjennomført.

Skrevet

Der man skal ligge på magen og løfte både armer og ben opp............ :daane:

• Liker 1
Skrevet

1. Burpees - det er bare fælt.

2. Armhevinger - er så tungt og klarer kun 1 eller 2 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...