AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Nå har jeg nettopp kommet inn døra hos meg selv, etter nok en gøyal fest ute på byen. Problemet er at mitt hus ikke er første stopp i kveld. Har hatt sex med en "storsjarmør" i kveld også, og denne gangen var han gift. Jeg stempler meg herved som en homewrecker! Skjønner ikke hva jeg ser i disse mannfolka. I det siste året har jeg hat sex med 6 opptatte menn. Noen har vært forlovet, noen kun samboere, men i kveld ble det med en som er gift. Det tiltrekker meg så sinnsykt, og jeg skjønner ikke hvorfor. Mine teorier på hvorfor jeg alltid ender opp med opptatte menn er: 1. Jeg må "jakte" litt (selv om mange er enkle å få med, til tross for at kjærring og unger venter hjemme) 2. Han har dame, men sikler etter meg. Jeg blir veeeldig sjarmert. 3. Han er utro. Badboy. 4. Jeg ungår kontakt i ettertid, og et ons forblir et ons. Slik jeg ønsker det. Ja, jeg vet mange her inne skal være haters nå, men sånn er det. Jeg blir tiltrukket av opptatte menn, og nei, jeg er ikke den største ulven i disse situasjonene. Jeg er ikke utro. Det er jo så såre enkelt! Menn er drittsekker. Hvorfor knuller de meg, når kona/samboeren sitter hjemme? Får han ikke nok derifra? Hvorfor forstår ikke disse stakkars kvinnene at han er utro? For han er det. Jeg er 26 år, og møtte i kveld en på lik alder. Han hadde giftet seg ung, og var lei av fruen som sikkert lå og sov nå. Vi tok noen øl, gikk ut en tur, endte opp på en liten gressplen utenfor sentrum, og knullet. Ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Det er det han som skal ha. Så. Hvorfor skrive dette? Usikker. Små full og tenkende. Hvorfor er de utro? Hvorfor forstår ikke damene det? Anonymous poster hash: f7a4b...a4e 1
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Du må være veldig full som siterer britney spears. Bortsett fra det så høres det ut som din oppførsel drar din psyke i en negativ retning. Kanskje du har hatt det gøy,men nå har du disse tankene som du sitter med "hvorfor er de utro" og "hvorfor forstår ikke damene det?". Synet på verden dannes ofte etter de menneskene man bruker tid mest med. Og hvis du er mest med utro menn, vil du føle at alle menn er sånn, noe som ikke er sant. En dag blir du forelsket og lykkelig i et forhold og da kommer disse tankene snikende inn "De andre damene visste det ikke.." og "alle menn er sånn.." Endret 8. juni 2014 av Red-Ruby 10
Timza Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Finner det merkelig at du ikke likestiller det med å være "homewrecker" mot det å være utro. Begge deler er da like ille, og ja - du får nok som du fortjener senere i livet, får vi håpe. 6
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 En annen ting å tenke på er, dess færre jenter som sier ja til å ha sex med menn som har kjærester/ samboer/ er gift, dess færre menn blir utro fordi de ikke får muligheten til det? Noe å tenke på de som ikke vil at menn skal være utro mot de selv når de endelig sitter der med hus og barn... 5
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 En annen ting å tenke på er, dess færre jenter som sier ja til å ha sex med menn som har kjærester/ samboer/ er gift, dess færre menn blir utro fordi de ikke får muligheten til det? Noe å tenke på de som ikke vil at menn skal være utro mot de selv når de endelig sitter der med hus og barn... hvis det eneste som stopper han fra å være utro er at han ikke har muligheten er han vel større taper enn først antatt. Det handler om å dra ut problemet med roten - kvitt deg med tullingen. 1
Mrs Smith Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Du er kanskje en jente som trenger mye bekreftelse på deg selv? Siden du liker så godt at mennene velger deg ovenfor konen/samboeren sin. Føler du at du har vunnet da? 1
Gjest Evel Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 hvis det eneste som stopper han fra å være utro er at han ikke har muligheten er han vel større taper enn først antatt. Det handler om å dra ut problemet med roten - kvitt deg med tullingen. Selvfølgelig kvitter man seg med han, men tenk på det, om alle kvinner og menn plutselig sier nei til å være delaktig i å gjøre en annen utro, tenk hva som vil skje da? 2
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Selvfølgelig kvitter man seg med han, men tenk på det, om alle kvinner og menn plutselig sier nei til å være delaktig i å gjøre en annen utro, tenk hva som vil skje da? enig med både deg og Timza her! Det verste er å bedra en du er glad i ,det nest verste er å være personen som er med på det. 1
Frisørdama Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Selvfølgelig kvitter man seg med han, men tenk på det, om alle kvinner og menn plutselig sier nei til å være delaktig i å gjøre en annen utro, tenk hva som vil skje da? Enig med du....
Gjest alegria Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jo du er en ulv, nettopp fordi du går virkelig inn for å pule på opptatte menn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Nå har jeg nettopp kommet inn døra hos meg selv, etter nok en gøyal fest ute på byen. Problemet er at mitt hus ikke er første stopp i kveld. Har hatt sex med en "storsjarmør" i kveld også, og denne gangen var han gift. Jeg stempler meg herved som en homewrecker! Skjønner ikke hva jeg ser i disse mannfolka. I det siste året har jeg hat sex med 6 opptatte menn. Noen har vært forlovet, noen kun samboere, men i kveld ble det med en som er gift. Det tiltrekker meg så sinnsykt, og jeg skjønner ikke hvorfor. Mine teorier på hvorfor jeg alltid ender opp med opptatte menn er: 1. Jeg må "jakte" litt (selv om mange er enkle å få med, til tross for at kjærring og unger venter hjemme) 2. Han har dame, men sikler etter meg. Jeg blir veeeldig sjarmert. 3. Han er utro. Badboy. 4. Jeg ungår kontakt i ettertid, og et ons forblir et ons. Slik jeg ønsker det. Ja, jeg vet mange her inne skal være haters nå, men sånn er det. Jeg blir tiltrukket av opptatte menn, og nei, jeg er ikke den største ulven i disse situasjonene. Jeg er ikke utro. Det er jo så såre enkelt! Menn er drittsekker. Hvorfor knuller de meg, når kona/samboeren sitter hjemme? Får han ikke nok derifra? Hvorfor forstår ikke disse stakkars kvinnene at han er utro? For han er det. Jeg er 26 år, og møtte i kveld en på lik alder. Han hadde giftet seg ung, og var lei av fruen som sikkert lå og sov nå. Vi tok noen øl, gikk ut en tur, endte opp på en liten gressplen utenfor sentrum, og knullet. Ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Det er det han som skal ha. Så. Hvorfor skrive dette? Usikker. Små full og tenkende. Hvorfor er de utro? Hvorfor forstår ikke damene det?Anonymous poster hash: f7a4b...a4e Du trenger ikke å finne opptatte menn for at du skal slippe å måtte forholde deg til dem i ettertid. Det er lett som en plett å ha uforpliktende ONS, det er bare å la være å dele ut telefonnummeret ditt etterpå. Men du er jo allerede nærmere 30 enn 20, du er allerede over din aller mest fruktbare alder, hva med å prøve å finne et varig forhold snart? Jeg var 26 når jeg møtte mannen min, vi ble samboere når jeg var 27, forlovet når jeg var 28, gift når jeg var 29 og foreldre til førstemann like før jeg fylte 30. Nå har vi to små barn, har ønsker nr 3 og jeg skulle allerede ønske at jeg var en yngre mamma enn hva jeg er... Anonymous poster hash: 6976c...84c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Du trenger ikke å finne opptatte menn for at du skal slippe å måtte forholde deg til dem i ettertid. Det er lett som en plett å ha uforpliktende ONS, det er bare å la være å dele ut telefonnummeret ditt etterpå. Men du er jo allerede nærmere 30 enn 20, du er allerede over din aller mest fruktbare alder, hva med å prøve å finne et varig forhold snart? Jeg var 26 når jeg møtte mannen min, vi ble samboere når jeg var 27, forlovet når jeg var 28, gift når jeg var 29 og foreldre til førstemann like før jeg fylte 30. Nå har vi to små barn, har ønsker nr 3 og jeg skulle allerede ønske at jeg var en yngre mamma enn hva jeg er... Anonymous poster hash: 6976c...84c Fordi jeg ikke ønsker et forhold. Vil ikke ha barn, mann og hus, og ville aldri i verden slått meg til ro nå. Ikke alle ønsker å leke "house". Ts.Anonymous poster hash: f7a4b...a4e 1
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Fordi jeg ikke ønsker et forhold. Vil ikke ha barn, mann og hus, og ville aldri i verden slått meg til ro nå. Ikke alle ønsker å leke "house". Ts.Anonymous poster hash: f7a4b...a4e Du gjør jo det når du låner andre sin "dokke" for natten. 5
Ferny Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Fordi jeg ikke ønsker et forhold. Vil ikke ha barn, mann og hus, og ville aldri i verden slått meg til ro nå. Ikke alle ønsker å leke "house". Ts.Anonymous poster hash: f7a4b...a4e It's not Lupus. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Du gjør jo det når du låner andre sin "dokke" for natten. Hvorfor det? Har aldri hatt noe ønske om barn, og jeg vil tro at det ikke forandrer seg. Jeg har sex med ugifte og single menn også, så jeg går ikke kun etter de. Jeg grøsser av tanken på og vokne opp med samme mann hver dag. Ikke alle ønsker å få en familie. Og ja, jeg vet at jeg gjør noe galt, men det er fortsatt ikke jeg som er utro. Noen over her mente at mannen omtrent ikke ville være utro om vi "holdt oss unna". Det blir for dumt. Menn har da hjerne og hjerte. En mann som elsker sin kone, kan ikke overtales uansett. Ts.Anonymous poster hash: f7a4b...a4e 1
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor det? Har aldri hatt noe ønske om barn, og jeg vil tro at det ikke forandrer seg. Jeg har sex med ugifte og single menn også, så jeg går ikke kun etter de. Jeg grøsser av tanken på og vokne opp med samme mann hver dag. Ikke alle ønsker å få en familie. Og ja, jeg vet at jeg gjør noe galt, men det er fortsatt ikke jeg som er utro. Noen over her mente at mannen omtrent ikke ville være utro om vi "holdt oss unna". Det blir for dumt. Menn har da hjerne og hjerte. En mann som elsker sin kone, kan ikke overtales uansett. Ts.Anonymous poster hash: f7a4b...a4e Fordi du finner deg menn som er med på dette "dokke" livet allerede, tenker jeg. forstår ikke hvorfor du tror du er så uimotståelig at hvis du har deg random med en singel mann så kommer han til å ville gifte seg med deg. Tror veldig få kvinner har dette problemet. Jaja,gjør som du vil. Men det var tross alt DU som startet tråden med disse tankene, ikke vi. Det er ikke vi som angriper deg, det er du som har åpnet deg for angrep.
Worcy Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Nå har jeg nettopp kommet inn døra hos meg selv, etter nok en gøyal fest ute på byen. Problemet er at mitt hus ikke er første stopp i kveld. Har hatt sex med en "storsjarmør" i kveld også, og denne gangen var han gift. Jeg stempler meg herved som en homewrecker! Skjønner ikke hva jeg ser i disse mannfolka. I det siste året har jeg hat sex med 6 opptatte menn. Noen har vært forlovet, noen kun samboere, men i kveld ble det med en som er gift. Det tiltrekker meg så sinnsykt, og jeg skjønner ikke hvorfor. Mine teorier på hvorfor jeg alltid ender opp med opptatte menn er: 1. Jeg må "jakte" litt (selv om mange er enkle å få med, til tross for at kjærring og unger venter hjemme) 2. Han har dame, men sikler etter meg. Jeg blir veeeldig sjarmert. 3. Han er utro. Badboy. 4. Jeg ungår kontakt i ettertid, og et ons forblir et ons. Slik jeg ønsker det. Ja, jeg vet mange her inne skal være haters nå, men sånn er det. Jeg blir tiltrukket av opptatte menn, og nei, jeg er ikke den største ulven i disse situasjonene. Jeg er ikke utro. Det er jo så såre enkelt! Menn er drittsekker. Hvorfor knuller de meg, når kona/samboeren sitter hjemme? Får han ikke nok derifra? Hvorfor forstår ikke disse stakkars kvinnene at han er utro? For han er det. Jeg er 26 år, og møtte i kveld en på lik alder. Han hadde giftet seg ung, og var lei av fruen som sikkert lå og sov nå. Vi tok noen øl, gikk ut en tur, endte opp på en liten gressplen utenfor sentrum, og knullet. Ikke har jeg dårlig samvittighet heller. Det er det han som skal ha. Så. Hvorfor skrive dette? Usikker. Små full og tenkende. Hvorfor er de utro? Hvorfor forstår ikke damene det?Anonymous poster hash: f7a4b...a4e Huff, syntes igrunn mer synd på deg enn ham. Få deg litt selvrespekt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå