YoyoMa Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Tenkte å lage meg profil på Tinder. Har bare selfies på facebook. Tror dere det går greit om jeg bare bruker det som tinder profilbilder? Tenkte 2-3 selfies bør holde.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har 1. Har selfie kun fordi jeg hater å bli tatt bilde av. Har nå blitt likt av alle jeg har likt hittil tror ikke folk bryr seg så himla mye, med mindre det er noen enkelte selfie-motstanderbrukere fra KG der inne. Anonymous poster hash: ddf20...d51
YoyoMa Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har 1. Har selfie kun fordi jeg hater å bli tatt bilde av. Har nå blitt likt av alle jeg har likt hittil tror ikke folk bryr seg så himla mye, med mindre det er noen enkelte selfie-motstanderbrukere fra KG der inne.Anonymous poster hash: ddf20...d51 Høres bra ut. Personlig foretrekker jeg selfies på jenter fremfor sånne bilder hvor de viser hvor aktive de er osv. uten at man kan se om de er pene eller ikke. 2
Gjest ClassyGirl Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Du får bare brukt facebook bilder som bilder på tinder Alle har jo selfies på Tinder og man må jo nesten ha det med tanke på at utseende går fremfor personlighet når det kommer til Tinder
YoyoMa Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2014 Du får bare brukt facebook bilder som bilder på tinder Alle har jo selfies på Tinder og man må jo nesten ha det med tanke på at utseende går fremfor personlighet når det kommer til Tinder Er det dine pupper på profilbildet ditt?
Gjest ClassyGirl Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Er det dine pupper på profilbildet ditt? Kanskje, kanskje ikke.. Mye rart man finner på google bilder
ZANET Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Selfies funker selvsagt om du er jente/kvinne. Hvis du er gutt/mann funker det bare hvis du er over middels kjekk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Men ha for guds skyld et helkroppsbilde om du er dame. Samme som mange jenter er opptatt av at gutten skal være høyere enn henne, så må jenta være slank for mange gutter. Har sluttet å møte jenter som ikke har helkroppsbilde. Mang en gang har det vist seg at hun er overvektig..,og dermed bortkastet tid for begge.. Anonymous poster hash: 86f41...5c8
Worcy Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Tror flere bruker selfies enn ikke det, for å si det sånn :-)
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Selfies er så HARRY på Tinder og Face da. Bedre at noen tar bilde av deg. Selfies er sånne "åååå, se på meg jeg er så pen!" *Sveipt til venstre* Anonymous poster hash: 7c940...c61 1
YoyoMa Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2014 Selfies er så HARRY på Tinder og Face da. Bedre at noen tar bilde av deg. Selfies er sånne "åååå, se på meg jeg er så pen!" *Sveipt til venstre* Anonymous poster hash: 7c940...c61 Selfies er ment for å vise hvordan man ser ut på nært hold.... 1
Rainbow Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Selfies er så HARRY på Tinder og Face da. Bedre at noen tar bilde av deg. Selfies er sånne "åååå, se på meg jeg er så pen!" *Sveipt til venstre* Anonymous poster hash: 7c940...c61 Tenkt over at ikke alle liker å bli tatt bilde av kanskje? Er det mulig. Anonymous poster hash: ddf20...d51
OppNedPåAlt Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Bare selfies er i mine øyne kjedelig. Ensformig. "Har du ikke venner til å ta bilde av deg"-aktig. Liker ikke å bli tatt bilde av, men kan ta selv ta bilder av seg selv? Høres rart ut. Er det fordi du virker mye penere på selfiesene enn på vanlige bilder? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har kun selfies på tinder… og facebook, hahaha Anonymous poster hash: 28209...8d5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Bare selfies er i mine øyne kjedelig. Ensformig. "Har du ikke venner til å ta bilde av deg"-aktig. Liker ikke å bli tatt bilde av, men kan ta selv ta bilder av seg selv? Høres rart ut. Er det fordi du virker mye penere på selfiesene enn på vanlige bilder? Nei, jeg er attraktiv og det er ikke problemet. Kanskje jeg ikke har så mange venner rundt meg da har flyttet til en ny by og kjenner så og si ingen her... Alle venninnene mine bor et stykke unna. Jeg blir bare flau når noen prøver å ta bilder av meg. Herre så dømmende. Anonymous poster hash: ddf20...d51
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Tenkt over at ikke alle liker å bli tatt bilde av kanskje? Er det mulig. Anonymous poster hash: ddf20...d51 Henger ikke på greip. Kan ikke la andre ta bilde av en, men trøkke mobilen inn i trynet (og få vidvinkel) og så sette opp en trutmunn/andetryne er liksom helt ok? Man ser mer dust ut på selfies enn ellers faktisk. Anonymous poster hash: 7c940...c61 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Bruk for all del mer enn 1 bilde. 2-3 er helt supert :-) Anonymous poster hash: ead4d...741
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Henger ikke på greip. Kan ikke la andre ta bilde av en, men trøkke mobilen inn i trynet (og få vidvinkel) og så sette opp en trutmunn/andetryne er liksom helt ok? Man ser mer dust ut på selfies enn ellers faktisk. Anonymous poster hash: 7c940...c61 Det er ikke snakk om at man ser dust ut på selve bildet. Jeg liker ikke å bli tatt bildet av andre bare, respekter det. Anonymous poster hash: ddf20...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå