YoyoMa Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Jeg husker å ha lest at det er godt betalt å være mannlig prostituert i Norge. Nå er jeg ikke homofil eller bifil, men jeg kan godt runke noen hvis det er bra betalt. Eller gi dem nakenmassasje og sånne ting. Tror dere det er et marked for det, eller krever mannlige kunder utelukkende noen som kan tilby sex?
Gjest meh Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Hvis du ser bra ut er det helt sikkert. Hakket vanskeligere for homofile å finne partnere, og da tyr vel en del til slikt. Er forresten flere unge, mannlige prostituerte enn kvinnelige, så det er helt klart et marked. Det blir bare ikke så blåst opp i media siden det ikke stemmer med en dels virkelighetsoppfatning.
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg husker å ha lest at det er godt betalt å være mannlig prostituert i Norge. Nå er jeg ikke homofil eller bifil, men jeg kan godt runke noen hvis det er bra betalt. Eller gi dem nakenmassasje og sånne ting. Tror dere det er et marked for det, eller krever mannlige kunder utelukkende noen som kan tilby sex?lykke til.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Jeg husker å ha lest at det er godt betalt å være mannlig prostituert i Norge. Nå er jeg ikke homofil eller bifil, men jeg kan godt runke noen hvis det er bra betalt. Eller gi dem nakenmassasje og sånne ting. Tror dere det er et marked for det, eller krever mannlige kunder utelukkende noen som kan tilby sex? Du tror det finnes et stort marked for det? Homser bare drar opp ved Svarttjern ved Sognsvann, eller på den doggingplassen bortenfor Ingierstrand for å knulle i buskene. Ingen som gidder betale en fisefin heterofuck for massasje eller at han tar på tissen dems. Kanskje hvis du gjør et stort nummer av at du er hetero og tvinges ut i prostitusjon fordi du ikke får studielån i sommerferien - kanskje du er heldig at endel sado-homser ønsker å undertrykke deg litt. Lykke til 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå