Djungelvrål Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Fikk en lyseblå neglelakk i et sett med papirblomster og overlakk. Neglelakken dekket ikke med 3 strøk en gang. Og blomstene var noe herk å få til å ligge på neglen og de som jeg klarte å få til å sitte skled av bare jeg så vidt var borti lakken pga de 5 lagene med lakk. For noe drit! Ikke kjøp dette mølet! http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/negledesign/ciat-1423/flower-manicure-strike-a-posy-219545-427/
Dreamworld Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Veldig kjedelig og kjøpe så dyr neglelakk og bli så skuffet.. tror jeg selv har prøvd en sånn type neglelakk og kan godt si meg enig i at den er utrolig dårlig på og gi noe farge. Endret 8. juni 2014 av Dreamworld
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Det var ikke så dyrt når man tenker på at jeg fikk 2 lakker, blomster, pinsett og en liten fil men det skal jo funke for det! Syns Essie neglelakkene også er utrolig hypet opp. Trenger 3-4 strøk av de også for at de skal dekke! Syns H&M lakker til 40 kroner er MYE bedre! Endret 8. juni 2014 av KG dama 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Det var ikke så dyrt når man tenker på at jeg fikk 2 lakker, blomster, pinsett og en liten fil men det skal jo funke for det! Syns Essie neglelakkene også er utrolig hypet opp. Trenger 3-4 strøk av de også for at de skal dekke! Syns H&M lakker til 40 kroner er MYE bedre! Takk for advarselen, har hatt lyst til å kjøpe det fordi jeg synes det ser kult ut. Jeg er enig i at en del av Essie-lakkene er for transparente, men det gjelder ikke alle. Er også enig i at H&M-lakkene er bedre, de er faktisk kjempebra. Anonymous poster hash: 5a1f2...f8a 3
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2014 De små blomstene var forholdsvis greie å få til å ligge, men de så ikke så pene ut når overlakken kom på. 1
Athene Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Det var ikke så dyrt når man tenker på at jeg fikk 2 lakker, blomster, pinsett og en liten fil men det skal jo funke for det! Syns Essie neglelakkene også er utrolig hypet opp. Trenger 3-4 strøk av de også for at de skal dekke! Syns H&M lakker til 40 kroner er MYE bedre! Det avhenger av om de er ment å være dekkende eller ikke, de har mange transparente farger. Jeg synes Essie lakkene er kjempegode. Og alle som er ment å dekke gjør det med ett strøk. Men de er overpriset i Norge, jeg kjøper mine i USA til ca 40 kroner. 1
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2014 Selvfølgelig er det meningen at en farget neglelakk skal dekke. Med et strøk lyseblå negleleakk fra Ciate så neglene mine ut som liknegler. En faget lakk er aldri fin som transparent, blir jo bare striper og neglen som skinner igjennom. . 2
Athene Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Selvfølgelig er det meningen at en farget neglelakk skal dekke. Med et strøk lyseblå negleleakk fra Ciate så neglene mine ut som liknegler. En faget lakk er aldri fin som transparent, blir jo bare striper og neglen som skinner igjennom. . Uenig. Det er mange fargede lakker som er ment å være transparente, at neglen synes igjennom. Særlig pastellakker og lysere farger. Et eksempel på lakker som er transparente med et strøk og ment å være det er Chanel 203 (miami peach) og 515 (Quartz), mens for eksepel 475 (dragon) og 605 (tapage) dekker ved første strøk. Det har ingenting med kvaliteten på lakken å gjøre. Striper opplever jeg imidlertid aldri, med mindre lakken har blitt litt gammel eller har feil temperatur. Ciate kjenner jeg ikke. Men Essie lakkene er av utmerket kvalitet. Og synes neglen igjennom er det ment å være slik, og blir de stripete er det noe feil med oppbevaring/temperatur. 7
Påfugl Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Ciate sponser så mange bloggere at jeg blir skeptisk til dem. Hadde det vært bra hadde de fått ubetalt oppmerksomhet, noe de ikke gjør. Jeg synes heller ikke at Essie er så bra. OPI derimot er en egen liga av neglelakk. Anbefales!
Gjest Hyssingen Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Har aldri likt Essielakkene, syns de er fryktelige, noe som er synd for de har en del fine farger. Opi, og China Glaze er favoritt her, og Sally Hansen har noen supre glitterlakker.
bippo Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Takk for advarselen! Har hatt skikkelig lyst til å prøve noen av de, men da skal jeg holde meg unna. China Glaze er også sykt teit, de dekker godt, men etter en liten stund kommer det luftbobler UNDER lakken! Uavhengig av om jeg har en lakk under eller ikke. Tullete merke. 1
Gjest avocadoen Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har en sånn perlelakk fra ciate, og perlene detter av med en gang
Gjest Hyssingen Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Uenig. Det er mange fargede lakker som er ment å være transparente, at neglen synes igjennom. Særlig pastellakker og lysere farger. Et eksempel på lakker som er transparente med et strøk og ment å være det er Chanel 203 (miami peach) og 515 (Quartz), mens for eksepel 475 (dragon) og 605 (tapage) dekker ved første strøk. Det har ingenting med kvaliteten på lakken å gjøre. Striper opplever jeg imidlertid aldri, med mindre lakken har blitt litt gammel eller har feil temperatur. Ciate kjenner jeg ikke. Men Essie lakkene er av utmerket kvalitet. Og synes neglen igjennom er det ment å være slik, og blir de stripete er det noe feil med oppbevaring/temperatur. Høres ikke ut som om det er sånn transparent hun mener, hun mener nok clear med tint, og det kan umulig se bra ut når den er blå. Endret 8. juni 2014 av uAnonymbruker
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Fikk en lyseblå neglelakk i et sett med papirblomster og overlakk. Neglelakken dekket ikke med 3 strøk en gang. Og blomstene var noe herk å få til å ligge på neglen og de som jeg klarte å få til å sitte skled av bare jeg så vidt var borti lakken pga de 5 lagene med lakk. For noe drit! Ikke kjøp dette mølet! http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/negledesign/ciat-1423/flower-manicure-strike-a-posy-219545-427/ Takk for at du sa fra. 1
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Ok, hadde tenkt å prøve lakk med perler fra dem, men høres ut som noe som ikke holder. Jeg syns endel av de billige lakkene er veldig bra. Bruker stort sett lakk fra Isadora og de er veldig bra. Ikke alltid dyrt=bra.
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #16 Skrevet 9. juni 2014 Høres ikke ut som om det er sånn transparent hun mener, hun mener nok clear med tint, og det kan umulig se bra ut når den er blå. Det sto i bruksanvisningen at man skulle legge to strøk før overlakk og blomster. Men den dekket ikke med 3 strøk engang.
skyflakes Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Ok, hadde tenkt å prøve lakk med perler fra dem, men høres ut som noe som ikke holder. Jeg syns endel av de billige lakkene er veldig bra. Bruker stort sett lakk fra Isadora og de er veldig bra. Ikke alltid dyrt=bra. Den med perler er fin i en dag før alt bare ser merkelig ut. Er veldig misfornøyd selv, sånn går det når jeg faller for ting som hauses opp av bloggere 1
Lila Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Åh, takk for tips! Har alltid hatt så lyst å prøve de, men nå styrer jeg fint unna. Jeg har best erfaring med OPI sine lakker, de er fantastiske! Essie syns jeg er litt midt på treet, men de har utrolig mye fine farger, så da tar jeg meg heller tid til et par ekstra strøk
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Jeg er fornøyd med China Glaze, de har jeg mest av og er fornøyd med så og si alle. China Glaze er også den som holder lengst på mine negler - helt fin etter ei ei uke, med base- og toppcoat. Liker OPI også, men de er jo dyrere, kan kjøpe 2-3 CG for prisen av en OPI. Essie må jeg si meg enig i at jeg har varierende erfaring med, noen er fine, noen er ikke noe spesielt. Og mange kjedelige farger.. Ciate har jeg aldri hørt om en gang..Anonymous poster hash: ae9b5...8e7
Jolene Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Takk for at du sa i fra Selv elsker jeg lakkene til Depend! Sitter som støpt i 2 uker (må ha underlakk og overlakk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå