Gå til innhold

Hva skal til for å havne i fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver anonymt for å ikke bli gjenkjent, vil ikke henge noen ut.

En i familien risikerer nå fengselsstraff for en ubetalt bor på et beløp på under ti tusen kr.

For meg høres dette veldig rart ut, jeg ville trodd at et så lavt beløp ville endt med tvungen lønnstrekk, så jeg mistenker at vedkommende ikke forteller meg hele sannheten.

Jeg tenker at dette kan enten være en i UTGANGSPUNKTET liten bot, som har vokst seg større over tid fordi den ikke har blitt betalt, eller så er det noe annet på gang.

Er det noen som vet hvor langt det må gå med bøter før man må i fengsel?

Anonymous poster hash: aa1c6...51c
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Skriver anonymt for å ikke bli gjenkjent, vil ikke henge noen ut.

En i familien risikerer nå fengselsstraff for en ubetalt bor på et beløp på under ti tusen kr.

For meg høres dette veldig rart ut, jeg ville trodd at et så lavt beløp ville endt med tvungen lønnstrekk, så jeg mistenker at vedkommende ikke forteller meg hele sannheten.

Jeg tenker at dette kan enten være en i UTGANGSPUNKTET liten bot, som har vokst seg større over tid fordi den ikke har blitt betalt, eller så er det noe annet på gang.

Er det noen som vet hvor langt det må gå med bøter før man må i fengsel?

Jeg fant dette:

Bøtetjeneste som alternativ til fengsel hvis boten ikke betales
AnonymBruker
Skrevet

Takk, det var noe sånt jeg så etter ja.

Vedkommende har fast kommunal jobb, så det er noe som skurrer her tenker jeg. Tvungen lønnstrekk på et så lavt beløp burde ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...