AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Min beste venninne fyller 30 år, og jeg lurer på hva jeg skal gi henne i gave. Da jeg hadde bursdag sist gang fikk jeg et gavekort på ansiktsbehandling. Det var utrolig deilig, og jeg vurderer å kjøpe det tilmin venninne - men føler at det ikke er nok (vi er tre stykker som spleiser på gave). Der jeg fikk ansiktsbehandling har de mange produkter fra Gratiae. Jeg fikk med noen vareprøver, men har generelt lite kjennskap til produktene. Har du vært fornøyd med produktene deres? Hvilke har du prøvd? Hvis du har andre gode erfaringer, hvilke produkter vil du anbefale at jeg/vi kjøper til henne? På forhånd takk for alle tips :-)Anonymous poster hash: db7db...18e
Winterfresh Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har ingen erfaring selv, men moren min kjøpte en hel serie for hennes hud for 15k. Er visst veldig dyrt, men hun ble svært fornøyd. Hun anbefalte meg å kjøpe det selv, men jeg har ikke så mye penger å sløse bort på noen hudprodukter som bare varer i et par mnd. Moren min er 43 år, men ser veldig ung ut for alderen. Hun sa at huden ble kjempemykt og glatt og pent etter at hun begynte å bruke produktene. Hun mente også rynkene hennes ble jevnet ut. Jeg selv kunne ikke se noe særlig forskjell på henne. Du kan jo evt. kjøpe et kit-sett som passer din venninnes hud og la henne få prøve det først.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har ingen erfaring selv, men moren min kjøpte en hel serie for hennes hud for 15k. Er visst veldig dyrt, men hun ble svært fornøyd. Hun anbefalte meg å kjøpe det selv, men jeg har ikke så mye penger å sløse bort på noen hudprodukter som bare varer i et par mnd. Moren min er 43 år, men ser veldig ung ut for alderen. Hun sa at huden ble kjempemykt og glatt og pent etter at hun begynte å bruke produktene. Hun mente også rynkene hennes ble jevnet ut. Jeg selv kunne ikke se noe særlig forskjell på henne. Du kan jo evt. kjøpe et kit-sett som passer din venninnes hud og la henne få prøve det først. Takk for svar :-)Anonymous poster hash: db7db...18e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Hei, Jeg har vært 2 ganger på Gratiae i Fornebu S. Erfaringen min er at de kvinnene som selger der er veldig godt trent i en veldig aggressiv salgsmetode, og bruker din usikkerhet til å tvinge deg til å kjøpe. Første gang kjøpte jeg en "peeling mask" som kostet 1700nok, og jeg fikk som gave en gratis behandling. I dag har jeg testet behandlingen, som det var veldig bra og avslappende. Problemen er at etter behandlingen presset de meg igjen til å kjøpe produkter til en verdi av 6000nok. Denne gangen var det nok, og jeg ble veldig irritert på den måte som de prøvde å selge ting. Nå føler jeg meg også litt lurt for den siste gangen de solgte meg den dyre kremen. Det kanskje en god krem men nå jeg lurer på om det var verdt pengene. Anonymkode: f1605...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå