Gå til innhold

styleconnection bloggen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikke personligheten hennes på PH, og syns bloggen er kjedelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun er ingen inspirerende person for mitt vedkommende.

Endret av Beach
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke sett henne i HP, men liker bloggen veldig godt! Virker som en oppegående jente med sans for (ikke min) stil og humor!

AnonymBruker
Skrevet

Synes hun kler seg som en tenåring og ble ikke imponert da hun var på PH. Men hun virker som hun genuint setter pris på leserne sine, og det er jo hyggelig.

Anonymous poster hash: 7f0a2...9f8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker henne egentlig, men jeg blir litt sliten av at alt skal være så kuuuuuult, fett og craaazy hele tiden. Er hun ikke snart 30? Det eneste hun skriver om er jo fyll.

Anonymous poster hash: 715cf...72b

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for kopiering av blogg.

Niennas, mod.

Gjest rosakatten
Skrevet

Ryddet for kopiering av blogg.

Niennas, mod.

Ops, sorry :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Nei. Synes hun var en mean girl da hun var med på PH.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Synes hun var en mean girl da hun var med på PH.

Link til når hun var det?

Anonymous poster hash: 3da19...32a

Skrevet

Jeg liker henne jeg altså. Blir i godt humør når jeg titter innom bloggen. Leser sjeldent blogger, men den er ganske kul. Inspirerende bilder, og mye tøft tøy - selv om jeg aldri ville kledd meg slik selv.

Liker fotballfrue også jeg, så. Til og med Rannveig har jeg litt sansen for. :)

Gjest rosakatten
Skrevet

blander veldig mye engelske ord inn i norske setninger. feks: det var crazy, snaps, Hangover, chicksa osv..

utrooolig slitsomt :sjokkert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på Ica på Grünerløkka for en stund tilbake, og da hørte jeg en gjeng med jenter med HØYlyttmunndiaré på stavangerdialekt... Tenkte det var noen fjortisser som likte oppmerksomhet, men det var dama bak styleconnection.

Etter det, så fikk jeg et litt masete, slitsomt og irriterende inntrykk av henne som person.

MEN når det kommer til selve bloggen hennes, så synes jeg hun gjør en god jobb. Det virker som hun legger veldig mye arbeid i innleggene sine.

Anonymous poster hash: 6622d...4f1
AnonymBruker
Skrevet

Var på Ica på Grünerløkka for en stund tilbake, og da hørte jeg en gjeng med jenter med HØYlyttmunndiaré på stavangerdialekt... Tenkte det var noen fjortisser som likte oppmerksomhet, men det var dama bak styleconnection.

Etter det, så fikk jeg et litt masete, slitsomt og irriterende inntrykk av henne som person.

MEN når det kommer til selve bloggen hennes, så synes jeg hun gjør en god jobb. Det virker som hun legger veldig mye arbeid i innleggene sine.

Kristin er bergenser, så jeg tviler på at hun hadde munndiare på stavangersk.

Anonymous poster hash: 586c2...7e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kristin er bergenser, så jeg tviler på at hun hadde munndiare på stavangersk.

Anonymous poster hash: 586c2...7e1

Sorry, skrev feil. Mente Bergen.

AB #33

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg bare sett bloggen hadde jeg tenkt at hun er i det minste positiv, og det synes jeg er fint. Det er overhodet ikke min stil, men alle kan da ikke gå rundt og være som meg heller. Men, siden jeg faktisk fulgte med på PH det året hun var med så har jeg inntrykket mitt derfra. Hun var jo ikke tenåring da hun var med, så hun har jo samme personlighet ennå. Og hun var rett og slett ei bøllete kjerring. Hun er sikkert gøyal å være med hvis man er i vennegjengen hennes, men plassert på et hotell med fremmede var hun ei sutrehøne.

Anonymous poster hash: 45095...004
  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Likte henne ikke på PH, men kan jo godt være hun har vokst opp siden den gang. Hva vet jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hun fremstår ganske sympatisk via bloggen, har ikke sett henne på PH. Men jeg fatter ikke helt greia med typen hennes (som hun skryter av i omtrent annen hvert innlegg..) Syns han virker relativt umoden og usympatisk, litt høy på selg selv..?

Anonymous poster hash: cf716...6f5
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke veldig imponert over nettbutikken hennes...

Anonymous poster hash: cf716...6f5
Gjest günes79
Skrevet

Flere som bare elsker denne dama?

For ei sprudlende og fantastisk dame!

Anonymous poster hash: 3da19...32a

Syns hun er helt herlig. En fargeklatt av en blogger Og jeg blir glad av å titte innom der :)

• Opprett ny...