AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Har vært i et forhold med mye krangling og diskusjon i 1 år nå. Han jeg er sammen med har - Problemer med adhd'en - Alltid et behov for å føle seg smart, ovenfor meg å venner, fortelle om ting i evigheter og tåler ikke at noen sier imot han/ikke er helt enig - Når vi krangler latterliggjør han ting jeg sier ved å herme etter meg (lager en ekkel stemme og etterligner meg) - noe jeg finner ekstremt kvalmt å umodent - Hvis jeg tar opp noe på en rolig måte, funker det ikke det heler, han blir like sint og er rask med å si ting som "Hva feiler deg deg?!" osv. Verre ting som har skjedd det siste året: - Han har spyttet på meg under en krangel, for å vise hva han syntes om hva jeg hadde å si i krangelen så spyttet han like godt på meg.. - Tatt så hardt tak i meg at jeg har hovnet opp bakpå bena og armene - Ødelagt noen av tingene mine som har betydd mye for meg + Mye mye mer.... Men jeg kjenner at nå, er jeg så lei. Jeg er så glad for at jeg ikke har blitt gravid med han, det er vanskelig nok å bo sammen med fyren, Hvordan gjør man det slutt med en som er sånn? Jeg kjenner meg faktisk redd for å gå ifra han, redd for hva han kan gjøre... Og jeg har bare utsatt å utsatt å gjøre det slutt pga. redsel og at jeg til slutt ble så utslitt at jeg ikke lengre forstod om det var han eller meg det feilet noe ved, siden han behandler meg slik... Anonymous poster hash: 260a6...287
Gjest Vevila Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Edit: leste for fort Endret 7. juni 2014 av Vevila
Mrs Smith Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Du dumper han er hva du gjør. Han respekterer deg ikke og har tendenser til å bli voldelig.
Worcy Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Kanskje "avtal" det, og ha et par kamerater/venniner i nærheten som du kan rømme til like etterpå? For å være på den sikre siden. Han er IKKE god når han driver på sånn, og selv om ADHD er vanskelig så klarer en voksen person å holde det i sjakk.
Timza Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Snakk med venner og familie, og dump fyren. Si det på en fest ellernoe slikt, slik at folk er i nærheten om han skulle få et raserianfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå