Gjest Poirot Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har klips isteden for sting i noen sår jeg har. Noen som har noe greie på dette? (Helst slik informasjon som at det ikke gjør vondt å ta ut og slik...) :oops: Gruer meg.
Gjest care Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Da jeg opererte i halsen, klipset de meg igjen. Det gjorde ikke noe vondt å ta dem bort, men det var som sagt i halsen-.
SuperNova Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Da jeg klikka meg inn på dette, lurte jeg fælt på hva slags truse det var snakk om! Jeg leste nemlig string!
Gjest Madley Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Jeg ble klipset på magen da jeg ble operert. 38 klips...Resultatet ble ikke pent for å si det mildt.... Så jeg kommer nok til å be om vanlige sting når de skal operere på nytt(arrkorreksjon)
Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Jeg fikk klips etter keisersnitt, arret er smalt og fint.
Gjest Poirot Skrevet 19. juni 2004 #8 Skrevet 19. juni 2004 Jeg ble klipset på magen da jeg ble operert. 38 klips...Resultatet ble ikke pent for å si det mildt.... Så jeg kommer nok til å be om vanlige sting når de skal operere på nytt(arrkorreksjon) Hm. De fleste steder jeg har sjekket sies det at klips brukes NETTOPP for å få penere arr enn ved sting. Kanskje du har dårlig arrhud? Har forresten selv tatt plastisk kirurgi for å fjerne et svært tykt pølsete lilla arr (som følge av sykehustabbe). Arret er selvfølgleig godt synlig fremdeles, men det er mye lysere og står ikke lenger ut. Jeg er veldig fornøyd.
Gjest Madley Skrevet 19. juni 2004 #9 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har dårlig arrhud. Men arrene der det er sydd med nål og tråd er smale og hvite..så hvem vet??
birgitte242 Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Hei! Jeg har aldri hatt klips selv, men derimot fjernet mange og jeg har ikke inntrykk av at det gjør særlig vondt. Unntaket er vel kanskje der huden har grodd rundt slik at de sitter fast.
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Ville bare si at nå har jeg tatt ut ca 20-30 klips (??), og det var IKKE vondt, whatsoever. Ikke ekkelt, ikke vondt. Kan det da bli bedre?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Ville bare si at nå har jeg tatt ut ca 20-30 klips (??), og det var IKKE vondt, whatsoever. Ikke ekkelt, ikke vondt. Nå alt?? Så bra!!
diddi Skrevet 22. juni 2004 #13 Skrevet 22. juni 2004 Jeg er litt sliten og leste "STRING" i oveskriften. Klikket meg inn for å se hva slags nye truser som var kommet... :klø:
Gjest pannee Skrevet 22. juni 2004 #14 Skrevet 22. juni 2004 Da jeg var 10-11 år, skar jeg meg stygt i fingeren. Istedenfor sting fikk jeg en slags strips som hold sårkantene sammen. Jeg har arr enda, men jeg vet ikke om det hadde blitt bedre eller verre om de hadde sydd. Ettersom det er på tommelen, har det ikke hatt så mye å si. Apropos stingm så kan det gjøre vondt å ta dem ut...jeg besvimte hos tannlegen da jeg skulle ta stingene etter å ha fjernet en visdomstann...gjør det vondt å ta un klips?
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #15 Skrevet 22. juni 2004 Pannee: les innlegget mitt (Forøvrig har også jeg hatt sting som gjorde vondt, det var derfro ejg gruet meg til klipsene.)
aowi Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 jeg har tatt ut 30 klips i hodet. var en av de som gjorde litt vondt men den hadde halveis løsna tidligere og vridd seg litt rart.. alle de 29 andre bare poff ble dratt bort og jeg kjente ingenting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå