AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Samboeren min (nå eks) og jeg har nettopp endt forholdet vårt etter nesten 4 år sammen, og 5 år som bestevenner. Vi avslutta som venner, enige om bruddet, men så hadde vi en ganske stor krangel. Jeg skal flytte i neste uke, og på grunn av krangelen har han dratt bort frem til jeg flytter (det er han som skal ha leiligheten etter bruddet). En ting er å pakke sakene mine og forberede meg på flytting, både mentalt og med tanke på det praktiske, men det blir så mye verre når vi ikke er på talefot. Det er ikke slik dette skulle ende. Etter å ha prøvd å komme i kontakt med han har jeg forstått at han trenger tid, men det er ikke enkelt når han som var min beste venn behandler meg som en fremmed. Så, hvordan kan jeg komme meg igjennom dette vanskelige bruddet? Hvordan i all verden kan jeg akseptere denne situasjonen? Jeg føler meg bare nummen, helt blank. Trenger virkelig et plaster for hjertet mitt.. Anonymous poster hash: 66116...6f0
Wiola Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hva var årsaken til krangelen? Var det du eller ham som var synderen (mtp. krangelen)? Det kommer til å være vanskelig for deg i tiden fremover, men prøv allikevel å se det positive i ting (venner, jobb/skole, fremtidsplaner etc.) . Det tar tid å akseptere, men den beste måten å få i gang prosessen på er nok å innse at det er slutt. Slutt å ta kontakt med ham dersom han ikke kontakter deg. Når utflyttingen er unnagjort bør du fokusere på deg selv, og tilbringe masse tid med andre folk rundt deg. Bestill en ferie en plass, gjør ting som ikke minner deg om ham. Og kanskje det viktigste av alt; Ikke håp at han kommer tilbake, da tar det bare lenger tid å komme seg videre. Med andre ord, overbevis deg selv om at det er slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå