AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Har sett på både ebay og zalando, nelly osv...Noen flere steder? På Ebay blir det jo denne tollen pga det går over 200 kr. Jeg vil ha Gizeh i brun. Anonymous poster hash: d3d7c...1c3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Har sett Birkenstock på Coop Obs. Vet ikke hvilken modell de hadde. Anonymous poster hash: 811e4...694
Kontormus Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har bestilt mine her: http://www.birkenstock-onlineshop.com/
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har bestilt mine her: http://www.birkenstock-onlineshop.com/ Hva med toll? Anonymous poster hash: d3d7c...1c3
Kontormus Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det er trukket 389 (tror jeg det var) av paypal, og da kommer vel det forenklede tollgebyret (140?) pluss litt moms i tillegg. Sko betaler vi ikke toll på. Den samme skoen så jeg på Lille Vinkel til 900, og da kun i brunt og sort. Måtte bare tilføye at på dette nettstedet får en velge bredde på skoen. Dvs. en kan velge en smalere såle. Jeg har prøvde det denne gangen siden jeg har smal fot med lave vrister. Men jeg har elsket mine tidligere par som alle er kjøpt i fedrelandet. Men jeg har alltdi brukt de som innesko. Nå har jeg bestilt et par hvite med bare en rem som jeg har tenkt å bruke til sommerkjoler. Derfor bare den ene remmen, og da vil jeg prøve en som sitter godt. Endret 9. juni 2014 av Kontormus
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Ellos. Vel og merke hvis du har en rabatt du kan bruke på merkevarer. Jeg har fått både 40 og 50 % på merkevarer der innimellom Anonymous poster hash: abac4...b75
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Det er trukket 389 (tror jeg det var) av paypal, og da kommer vel det forenklede tollgebyret (140?) pluss litt moms i tillegg. Sko betaler vi ikke toll på. Den samme skoen så jeg på Lille Vinkel til 900, og da kun i brunt og sort. Måtte bare tilføye at på dette nettstedet får en velge bredde på skoen. Dvs. en kan velge en smalere såle. Jeg har prøvde det denne gangen siden jeg har smal fot med lave vrister. Men jeg har elsket mine tidligere par som alle er kjøpt i fedrelandet. Men jeg har alltdi brukt de som innesko. Nå har jeg bestilt et par hvite med bare en rem som jeg har tenkt å bruke til sommerkjoler. Derfor bare den ene remmen, og da vil jeg prøve en som sitter godt. Toll betaler man på alt. Du mener kanskje moms... Anonymous poster hash: fe71e...846
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Toll betaler man på alt. Du mener kanskje moms...Anonymous poster hash: fe71e...846 Man betaler ikke toll på alt nei. Det finnes en rekke varer som er tollfrie, deriblant sko, Moms betaler man på alt som koster over 200 kr. Anonymous poster hash: abac4...b75
Kontormus Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Toll betaler man på alt. Du mener kanskje moms...Anonymous poster hash: fe71e...846 Nei, jeg mener toll. Betales ikke for elektronikk og sko (og sikkert noe andre ting), men klær betaler en toll for. Moms derimot, betaler en alltid. Varierende det også med forskjellige satser, men 25% er det mest vanlige.
Anneline80 Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Billige i Tyskland om du eller noen du kjenner skal dit i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå