ol93 Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Hei, jeg har i en lang periode vært syk m/sykehusopphold. På forsikringen min har jeg krav på penger i og med sykehusopphold og andre div ting. Det som er problemet mitt er at jeg ikke vet hvor hele jornalen min er?? Fikk ikke fastlege før ca 2005, før det var det jo ikke fastlegeordning. Har ikke vært syk eller noe spesielt hos lege utenom da jeg først fikk en sykdom i 2008. Det eneste er at jeg har brukket en tommel og vaksiner. Ringt rundt, men er ingenn som har jornalen min fra 1993 - 2005? Noen som vet hvor jeg kan ringe eller hva jeg kan gjøre for å finne det ut? Må ha hele jornalen min for at jeg skal kunne få forsikringspengene jeg har krav på.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Det er vel snakk om et prøveprosjekt der man har tilgang på nett? Men vet ikke hvor langt dette har kommet....? minjournal.no eller noe sånt... Vet heller ikke hvor lang tid bakover denne kommer til å strekke seg.... Anonymous poster hash: 9f9ec...69c
Gjest Blomst83 Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Hei, jeg har i en lang periode vært syk m/sykehusopphold. På forsikringen min har jeg krav på penger i og med sykehusopphold og andre div ting. Det som er problemet mitt er at jeg ikke vet hvor hele jornalen min er?? Fikk ikke fastlege før ca 2005, før det var det jo ikke fastlegeordning. Har ikke vært syk eller noe spesielt hos lege utenom da jeg først fikk en sykdom i 2008. Det eneste er at jeg har brukket en tommel og vaksiner. Ringt rundt, men er ingenn som har jornalen min fra 1993 - 2005? Noen som vet hvor jeg kan ringe eller hva jeg kan gjøre for å finne det ut? Må ha hele jornalen min for at jeg skal kunne få forsikringspengene jeg har krav på. Er du sikker på at du trenger hele journalen din?Er det ikke nok med journalen som viser den perioden hvor du var syk?Altså fra 2008?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Jeg hadde samme problemet i fjor. Den legen jeg hadde hatt før 2005 var pensjonert, flyttet ut av landet og umulig å få tak i. Ingen, hverken andre legekontor, kommune, arkivar, pasientombud m.m., visste hvor gamle journaler ble lagret. Det var visst lov til å oppbevare dem hjemme! Jeg ga til slutt opp.Anonymous poster hash: 6fd4e...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå