Worcy Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Heihei! For en stund siden kom jeg i kontakt med en fyr over nettet, og vi har hatt bra kontakt og mye felles interesser. Han bor 3-4 timer unna og på grunn av penger og tid har han ikke kunnet kommet og besøke, og omvendt. Nå har jeg kjent han såppas lenge at det begynner å føles feil å ikke ha møtt han enda, men han virker som en superbra kar. For et par uker siden var jeg på en fest, og begynte å klenge og kline på en fyr hele kvelden. Dette har skjedd med sammen fyren på alle de siste festene jeg har vært på. Jeg har møtt han to ganger helt edru (selvom han har vært omtrent edru på et par av festene) og da snakket vi ikke sammen, omtrent. Han gir veldig tegn for at han har interesse for meg. Jeg er så ekstremt usikker da jeg ikke kjenner han, og det kanskje har gått litt fort om det "skal være" noe mer. Litt usikker på hva som er riktig å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hva lurer du på egentlig? Date de du vil. Du har ikke truffet fyr nr. 1 og han prioriterer deg ikke engang (han ville reist om han virkelig var interessert). Gutt 2 er kanskje interessert, kanskje ikke. Hvis han ber deg ut, dra på daten og fokuser på å bli kjent. Du har ingen obligasjoner overfor noen. Anonymous poster hash: 2835b...575 1
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Virker ut som du bare vil ha kjæreste for å ha en.
Red-Ruby Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Hva lurer du på egentlig? Date de du vil. Du har ikke truffet fyr nr. 1 og han prioriterer deg ikke engang (han ville reist om han virkelig var interessert). Gutt 2 er kanskje interessert, kanskje ikke. Hvis han ber deg ut, dra på daten og fokuser på å bli kjent. Du har ingen obligasjoner overfor noen. Anonymous poster hash: 2835b...575 Enig,alt er fremdeles usikkert og det kan hende at ingen egentlig er interessert. Så du er fri til å gjøre som du vil uten at det er feil. Endret 7. juni 2014 av Blue-Jeans 1
Worcy Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2014 Virker ut som du bare vil ha kjæreste for å ha en. Vil ikke ha en kjæreste for å ha en kjæreste, nei. Jeg har kjempe vanskelig får binde meg og generelt ha kontakt med det motsatte kjønn, så det har vært tilfeldig at jeg har truffet to av dem på en gang. Jeg skjønner og vet hvorfor han første ikke har hatt tid til å komme hit, da han har en unge på 2 år. :-)
Worcy Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2014 Og igjen; Fyr nr 2, når vi har klint og klengt på fest så har jeg jo jeg vært langt ifra edru, hvordan skal jeg da ta det opp vi møtes på date - for jeg vil virkelig ikke gå for fort pga angst. Hva kan man si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå