AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg var nylig i utlandet, Tinder henger igjen der og selv etter at jeg har kommet hjem får jeg kun opp de i nærområdet fra feriestedet. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Har prøvd å logge av Tinder, skru av og på stedtjenester for Tinder.. Anonymous poster hash: 781a8...4ff
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Noen som vet!? Kanskje en moderator kan flytte denne tråden til Data?Anonymous poster hash: 781a8...4ff
Gjest ClassyGirl Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Har du prøvd å flytte på km avstanen på innstillinger? Skjedde med meg en gang jeg var i utlandet, når jeg kom opp fikk jeg opp de fra det landet.. Gikk over etterhvert uten at jeg gjorde noe spessielt.. Du kan jo eventuelt slette appen og laste den ned på nytt:)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Har du prøvd å flytte på km avstanen på innstillinger? Skjedde med meg en gang jeg var i utlandet, når jeg kom opp fikk jeg opp de fra det landet.. Gikk over etterhvert uten at jeg gjorde noe spessielt.. Du kan jo eventuelt slette appen og laste den ned på nytt:) Har prøvd det og :/ Andre apper jeg har registrerer meg på riktig sted..Anonymous poster hash: 781a8...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå