Gå til innhold

Pastasalat!

Anbefalte innlegg

Gjest La Coste
Skrevet

Hei har noen her en god oppskrift på pastasalat? Har så lyst til å prøve å lage, men vet ikke hvordan.. Synes det er kjempegodt!

Blir veldig glad hvis noen vil dele oppskriften sin med meg!

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser i tråden om Kyllingsalat rett under her finner du masse tips, alt som står der passer like godt til pastasalat. :)

Skrevet
Hvis du ser i tråden om Kyllingsalat rett under her finner du masse tips' date= alt som står der passer like godt til pastasalat. :)

Jepp. Og kyllingkjøttet kan byttes ut med f.eks. skalldyr, skinke eller tunfisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok tenkte på "våt" pastasalat!

Skrevet

Sånn rømme/majones-basert?

Skrevet

Ok. Bruk ca 2 dl rømme (eller crème fraîche), 3-4 ss majones, smak til med salt/pepper, litt sitronsaft, hvitløkspulver og løkpulver. Kan gjerne ha hakket i gressløk, presset hvitløk og sennep også. Bland sammen 300 g kokt pasta, 2 hakkede vårløk, 1 hakket avocado, 100 g stekt kyllingfilet i biter, 4 skiver stekt bacon i biter, 150 g hvit ost i terninger og 50 g hakkede soltørkede tomater. Hell over dressingen og la trekke i kjøleskap en halvtimes tid. Du kan også bruke skinke istedet for kylling/bacon, eller ha i champignon, epleterninger, cherrytomater, mais, hakkede friske urter, ananas osv osv.

Skrevet

Arkana, du er et oppkomme!!! Hva er det du IKKE har oppskrift på??? :wink: Vi er heldige som får ta del i dine kunnskaper!

Kaster meg i søla for dine føtter! :klem:

Skrevet
Arkana, du er et oppkomme!!! Hva er det du IKKE har oppskrift på???  :wink: Vi er heldige som får ta del i dine kunnskaper!

Kaster meg i søla for dine føtter!  :klem:

:sjenert: :bukke: :D

Skrevet

Det er så koselig å bli satt pris på. :-)

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor jeg syns all salat smaker dritt uten en dæsj party/hamburger dressing? :cry:

Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor jeg syns all salat smaker dritt uten en dæsj party/hamburger dressing? :cry:

Fordi du har en dårlig utviklet og lite avansert smak i matveien kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...