Gå til innhold

Alternativer til Birkenstock sandaler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet? Jeg ønsker alternativer til disse

birkenstock-dame-sandal-10061267-1000x10

Anonymous poster hash: 3565c...c6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor alternativer?

Anonymous poster hash: 80a51...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker en variant uten den plasten som er mellom tærne. Jeg ble såå skuffet når jeg så på ett slikt par og oppdaget at akkurat den biten var av simpelt plast. Derfor leter jeg etter et annet alternativ med et mykt skinnrem mellom tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker en variant uten den plasten som er mellom tærne. Jeg ble såå skuffet når jeg så på ett slikt par og oppdaget at akkurat den biten var av simpelt plast. Derfor leter jeg etter et annet alternativ med et mykt skinnrem mellom tærne.

Kunne du ikke sagt det med en gang?

Anonymous poster hash: 1e449...1dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som kan komme med alternativer istedenfor å pirke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

hvorfor betyr det noe om den dingsen mellom tærne er av plast,liker du dem så har det vel ingenting å bety

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Men jeg har hatt noe lignende for noen år siden, og de var mye bedre å gå med enn fipflops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den plastdingsel er så "simpel". Tviler på at akkurat denne skoprodusenten velger noe som ikke fungerer. Min erfaring er at skinnrem men søm i er et helvete å ha mellom tærne, da særlig sømmen er stiv og gnagende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den plastdingsel er så "simpel". Tviler på at akkurat denne skoprodusenten velger noe som ikke fungerer. Min erfaring er at skinnrem men søm i er et helvete å ha mellom tærne, da særlig sømmen er stiv og gnagende.

De jeg hadde var det skinnrem på, og sømmen var utover og skinnet mykt. Utooooolig deilige sandaler. Men så slet jeg de ut.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jepp, og gjerne den ikke rundt heller, men ser slik ut:

670416621_o.jpg

Gnager voldsomt og skjærer inn i huden mellom tærne

Anonymous poster hash: a38ce...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat den sandalen som Ts linker til, og den er faktisk supergod å gå i! Gnager ikke mellom tærne, og sitter godt på foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og gjerne den ikke rundt heller, men ser slik ut:

670416621_o.jpg

Gnager voldsomt og skjærer inn i huden mellom tærne

Anonymous poster hash: a38ce...dbc

Ja, typisk type billlige sko, som kan være fine nok å se på. Men uansett hvor mye en piner seg til å bruke de så blir de aldri bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Badabing

Jeg har akkurat den sandalen som Ts linker til, og den er faktisk supergod å gå i! Gnager ikke mellom tærne, og sitter godt på foten.

Jeg har også sånn og synes de er veldig gode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Hvorfor har disse blitt så uhyre populære?

Fordi chanel hadde noen lignende på visningen sin, men birkenstock er jo "orginalen". Så har trendsetterne lagt sin elsk på de, og deretter har det ballet på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...