Gå til innhold

Power walk vs jogging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen, hva gir best resultat om man vil ha en slank og markert kropp? Dere som har gjort begge deler over tid, hva ga best resultat for dere, og hvilke resultater fikk dere?:)

Anonymous poster hash: d5dcf...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste om du ønsker en slank og markert kropp er riktig kosthold og styrketrening.

AnonymBruker
Skrevet

Jogging. Jeg liker å gå turer, men det er ikke trening for meg. Å jogge med høy intensitet er et slit og utfordrende, men du verden så herlig.

Trives med å være slank, men er ikke begeistret for synlige muskler, og trener derfor mest cardio. Noen styrkeøvelser utfører jeg, men kun for å styrke kroppen.

Anonymous poster hash: 9f55d...346
Skrevet

Jeg fikk veldig gode resultater av å løpe når jeg startet med det, i dag trener jeg det fordi jeg synes det er veldig gøy og "avslappende". Styrketrening kjører jeg også, noe som hjelper å stramme opp kroppen, løpingen hjelper meg å holde kondisen oppe, men også holde vekta litt vedlike =)

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg startet med powerwalking. Da jeg begynte med jogging så skjedde det noe temmelig raskt. Fettprosenten gikk ned og jeg ble mer markert og så mer fit ut.

Jogging har blitt en del av den jeg er. Er viktig å spise nok så en ikke ser mager ut. Jogging kombinert med rett kosthold har absolutt gitt meg en fast og markert kropp :)

Skrevet

Slank og markert kropp er kostholdstyrt. Større muskler får du av styrketrening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker meg selv best når jeg trener kardio; jogging og roing. Powerwalk er oppvarming til en joggetur, men jeg syns ikke det er trening i seg selv (mindre jeg går i bratte oppoverbakker).

Styrketrening gir rask resultater men for min del ble jeg større og så bare tjukkere ut. Jeg fikk feks. veldig stor rumpe (har monsterstomp fra før av) og større lår, gikk opp 2 buksestr. på 3 mnd tror jeg. Pent på andre, men ikke min smak.

Anonymous poster hash: 0a34d...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...