Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, i dag er jeg svært keen på å bare drikke meg drita og kose meg på dansegulvet.

Er gutt 20 år, noen utesteder i Oslo som har diskotek/dansegulv?

Tenker å gå solo i dag da jeg ikke kjenner noen i Oslo, wohoo! :(

Anonymous poster hash: 45c44...c7e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tips for utesteder for en som vil slå sorgen løs ute på dansegulvet i dag med massze alkohol? :( Har så og si aldri gått ut før, men i dag vil jeg bare komme meg ut på et dansegulv og gi litt F!

AnonymBruker
Skrevet

Er du bifil eller homofil? (tvilsomt, men skader vel ikke å spørre)

Isåfall er det Exit som er bra hvis man vil danse.

Anonymous poster hash: 9dd27...0cd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du bifil eller homofil? (tvilsomt, men skader vel ikke å spørre)

Isåfall er det Exit som er bra hvis man vil danse.

Nei, er ikke homofil/bifil. Er egentlig ikke ute etter sex eller noe slik i dag. Vil bare komme meg ut og prøve å hygge meg på dansegulvet :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke homofil/bifil. Er egentlig ikke ute etter sex eller noe slik i dag. Vil bare komme meg ut og prøve å hygge meg på dansegulvet :-)

Ok. Jeg skjønner. Jeg er litt sånn selv i kveld. Bare lei og kjeder meg hjemme. Men har heller ingen å dra ut med. Jeg har gått ut på byen alene selv, men siden jeg ikke er så veldig flink til å ta kontakt med folk så ble det ganske kjedelig.

Skrevet

Jeg er veldig glad i tempest og lavvo=) Tempest har masse god og gøyal musikk og mange gode drinker. Kommer alltid i snakk med trivelige mennesker der=)

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg skjønner. Jeg er litt sånn selv i kveld. Bare lei og kjeder meg hjemme. Men har heller ingen å dra ut med. Jeg har gått ut på byen alene selv, men siden jeg ikke er så veldig flink til å ta kontakt med folk så ble det ganske kjedelig.

Tar ofte ikke kontakt med folk heller, da jeg blir så nervøs og snubler i ord. Men når jeg får i meg alkohol blir jeg enten veldig utadvendt eller veldig tilbakeholdene. 50/50, tar sjansen og håper på at jeg blir utadvendt i dag :-)

@Superdupermeg Har tempest eller lavvo dansegulv? Er liksom alene... Vil ikke sitte ved en bar for meg selv, tør heller ikke å kaste meg inn på et bord med ukjente mennesker. (da må jeg evt. være drita full, stege før pumping)

Skrevet

LaWo er ganske fett! Mange som er der og koser seg! Spander en drink på ei jente, så har du vips mange av venninne hennes å henge med også!

AnonymBruker
Skrevet

LaWo er ganske fett! Mange som er der og koser seg! Spander en drink på ei jente, så har du vips mange av venninne hennes å henge med også!

Så du mener det er så enkelt? At en mann bare kan spandere en drink så vips så blir han venner med jenta og alle venninnene hennes? Den var god, du.

Anonymous poster hash: ed54d...94a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør igjen jeg da; har lawo dansegulv?

Skrevet

Tar ofte ikke kontakt med folk heller, da jeg blir så nervøs og snubler i ord. Men når jeg får i meg alkohol blir jeg enten veldig utadvendt eller veldig tilbakeholdene. 50/50, tar sjansen og håper på at jeg blir utadvendt i dag :-)

@Superdupermeg Har tempest eller lavvo dansegulv? Er liksom alene... Vil ikke sitte ved en bar for meg selv, tør heller ikke å kaste meg inn på et bord med ukjente mennesker. (da må jeg evt. være drita full, stege før pumping)

Det har de, tempest sitt er ikke så stort, men det funker bra :danse: Hvis du finner noen å danse med kan du komme i prat med dem også ved å spørre om de vil være med ut å få litt frisk luft eller noe sånt.

Men det kan vel kanskje være lettest å komme i prat med andre ved baren eller i dokøen :fnise:

Skrevet

Ja! de har dansegulv på Lawo! Anbefaler deg sterkt å dra dit!

AnonymBruker
Skrevet

Det har de, tempest sitt er ikke så stort, men det funker bra :danse: Hvis du finner noen å danse med kan du komme i prat med dem også ved å spørre om de vil være med ut å få litt frisk luft eller noe sånt.

Men det kan vel kanskje være lettest å komme i prat med andre ved baren eller i dokøen :fnise:

Hehe, blir så dauhørt av høy musikk.Så føre en samtale inne i lokalet blir ikke lett for meg. Har nesten vært avholds hele livet mitt, veldig forsiktig og veldig snill person. Men i dag har jeg fått så mye dritt at jeg vil bare kose meg litt for meg selv på et dansegulvet :-) Har ingen tanker om å komme i kontakt med noen i dag heller egentlig. Ser nesten ut som det blir lavvo på meg i dag! Håper for guds skyld at jeg ikke møter på noen bekjente som jeg må være sosiale med! Blir awkward også når jeg er alene.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, blir så dauhørt av høy musikk.Så føre en samtale inne i lokalet blir ikke lett for meg. Har nesten vært avholds hele livet mitt, veldig forsiktig og veldig snill person. Men i dag har jeg fått så mye dritt at jeg vil bare kose meg litt for meg selv på et dansegulvet :-) Har ingen tanker om å komme i kontakt med noen i dag heller egentlig. Ser nesten ut som det blir lavvo på meg i dag! Håper for guds skyld at jeg ikke møter på noen bekjente som jeg må være sosiale med! Blir awkward også når jeg er alene.

Kos deg på lavvo og dans litt for oss andre som er hjemme idag :danse:

Anbefaler å komme før 11/halv 12, etter det blir det fort laaaaang kø =)

• Liker 1
Skrevet

Venter på oppdatering! Kos deg masse :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Takk, I'll do! Vet at jeg mest sannsynlig vil møte på noen bekjente da flere bekjente skal ut å feste i dag vet jeg :( Jeklig nedtur, vil gå inn på bade og skyte meg selv framfor å være sosial i dag. Men men..

AnonymBruker
Skrevet

**Fast question** før jeg stikker av gårde, det er vel 20 år på lavvo i dag?!?

Takker for et hurtig svar :D

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg kommet hjem fra bykvelden min :) Hadde en VELDIG koselig kveld! På veien ned til lavvo møtte jeg 4 søte jenter, ble med de på MacDonalds. Etter å ha pratet en stund dro vi hjem til meg (sorry for den laaaange omveien da jeg forsatt ikke er kjent i byen (a) ) og drakk litt vin og hygga oss her (litt synd at folka begynte å bli edru og sitte på telefonene pga. laaange omveien, men shit happens, jeg prøvde så godt jeg kunnne å holde stemningen oppe :-) ). Gjorde virkelig dagen min å dra ut solo, dro en liten hvit løgn om at jeg skulle møte kompisene mine på lavvo da, men jaja :) Uskydlig! Første gangen jeg noen sinne har dratt ut alene, det går virkelig veldig fint å dra ut solo altså! :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...