Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ofret alt jeg har i to år nå, for en psykisk syk gutt/mann. Hvordan orke å begynne på noe nytt, når jeg har vært gjennom så mye negativt, løgner, svik, skuffelser, knuste drømmer og håp.

Hvorfor skal jeg kaste bort mer av min tid og kjærlighet til noen som ikke fortjener det? Har åpnet øynene mine for så mye dritt. Tror ikke at det er noen der ute som deler mine verdier. Hvordan skal jeg i så fall orke å gå igjennom mer negativt for å finne det?

Anonymous poster hash: 0058e...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bruddet er veldig ferskt...er normalt å se litt svart på ting.

Skrevet

Tiden leger alle sår ja :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Men når jeg ser hvordan menn her på kg tenker generelt, gjør det meg kvalm. Kvinner og menn er jo så forskjellige at jeg umulig kan skjønne hvordan de kan passe sammen

• Liker 1
Skrevet

Men når jeg ser hvordan menn her på kg tenker generelt, gjør det meg kvalm. Kvinner og menn er jo så forskjellige at jeg umulig kan skjønne hvordan de kan passe sammen

Jeg vil ikke påstå mannfolkene her representerer mannen i gata. De som kommer hit har som regel en liten agenda.

AnonymBruker
Skrevet

Har ofret alt jeg har i to år nå, for en psykisk syk gutt/mann. Hvordan orke å begynne på noe nytt, når jeg har vært gjennom så mye negativt, løgner, svik, skuffelser, knuste drømmer og håp.

Hvorfor skal jeg kaste bort mer av min tid og kjærlighet til noen som ikke fortjener det? Har åpnet øynene mine for så mye dritt. Tror ikke at det er noen der ute som deler mine verdier. Hvordan skal jeg i så fall orke å gå igjennom mer negativt for å finne det? Anonymous poster hash: 0058e...e6c

Hvordan psykisk syk?

Anonymous poster hash: d396b...db5

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 4338a...598
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan psykisk syk?

Anonymous poster hash: d396b...db5

Jeg er ikke sikker, men han har et vrengt syn på virkeligheten, imot jobb/karriere og samfunnet generelt, angst, rusmisbruk

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 4338a...598

Jeg er 23 år. Ung ja, men jeg har vært borti alt for mange mennesker og alle viser seg å tenke bare på seg selv, i bunn og grunn.

Jeg tenker, jeg vil ikke være sammen med noen som sier ting bare for å "tilfredsstille" meg, men i tankene gjør noe helt annet. Han jeg snakker om har for eksempel kjøpt hore, og til meg sier han at han angrer, men i hodet sitt er han fortsatt en mann og de er som de er. Hvorfor være sammen med noen som later som de er slik som jeg ønsker, når det ikke gjelder bak ryggen min?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mistet troen. Kjærligheten er bare en løgn. Først er man sammen med en, sier at man elsker den personen og alt er så fint, så blir det slutt, man finner en ny og så er det samme tullet.

Så og si alle man møter har liksom elsket noen før, men det blir slutt, man finner en ny og sånn er den evige kjærlighetskabalen. Bare bortkastet tid.

Ordene "jeg elsker deg" har ingen mening når du vet at hun/han har sagt de samme ordene til så mange før deg.

Anonymous poster hash: 0358b...568
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mistet troen. Kjærligheten er bare en løgn. Først er man sammen med en, sier at man elsker den personen og alt er så fint, så blir det slutt, man finner en ny og så er det samme tullet.

Så og si alle man møter har liksom elsket noen før, men det blir slutt, man finner en ny og sånn er den evige kjærlighetskabalen. Bare bortkastet tid.

Ordene "jeg elsker deg" har ingen mening når du vet at hun/han har sagt de samme ordene til så mange før deg.

Helt enig. Angrer på at jeg har gitt på kjærligheten min til denne gutten.

AnonymBruker
Skrevet

Kan aldri stole på noen, for til forskjell fra meg, er det ingen som tør å svare ærlig hvis de veit at svaret er "feil".

Skrevet

Hva med å ta opplevelsene for det de er? Selv om det tar slutt en dag, så gjør det ikke mindre verdt å få de opplevelsene. Hva er vitsen med å spise en sjokolade når det uansett tar slutt? Hva er vitsen med å danne vennskap når det en dag kan forsvinne og bli til ingenting?

Jeg angrer ikke på mine forhold, de var fantastiske mens de varte.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg er så enig med deg. Jeg har heller ikke tro på kjærlighet. Kanskje det er en konstruksjon som er oppfunnet for at mennesker skal utstå hverandre?

Hva med å gi deg selv en pause fra menn og heller gi kjærligheten din til deg selv en stund? Unn deg et "sabbatsår" eller to og dyrk deg selv (vær som en mann, rett og slett!). Bestem deg for å gi deg selv tvilen til gode, fremsnakk deg selv og vær din egen bestevenn. Med tiden vil du bli så emosjonelt selvstendig at du trenger ingen mann, og kan nøye deg med å plukke fra greina med menn som er en bonus for deg.

Anonymous poster hash: 5e341...cbe
Skrevet

Jeg er 23 år. Ung ja, men jeg har vært borti alt for mange mennesker og alle viser seg å tenke bare på seg selv, i bunn og grunn.

Jeg tenker, jeg vil ikke være sammen med noen som sier ting bare for å "tilfredsstille" meg, men i tankene gjør noe helt annet. Han jeg snakker om har for eksempel kjøpt hore, og til meg sier han at han angrer, men i hodet sitt er han fortsatt en mann og de er som de er. Hvorfor være sammen med noen som later som de er slik som jeg ønsker, når det ikke gjelder bak ryggen min? Anonymous poster hash: 0058e...e6c

Jeg var sammen med en som hadde hatt seg med ei hore engang, det sier litt om dømmekraften til vedkommende...huff kom deg unna!

Skrevet

Pass på deg selv og aldri gi et annet menneske 100% av deg selv på noen måte. Veit det høres brutalt og muligens kynisk ut, men har man vært gjennom ting som har tappet en for krefter og livsenergi ser man at det er så utrolig viktig å passe på seg selv.

Du har vært gjennom en del tøffe ting, har innsett at livet ikke bare er en dans på roser.

Du kan bruke denne vonde erfaringen du har til å sette noen viktige punkter for deg selv fremover. For eksempel at du aldri mer skal date en som er psykisk syk, fordi det vet du tapper deg for krefter. Mennesker er egoistiske, det er det som driver oss. Gir du meg noe får du noe tilbake. Sånn må du også begynne å tenke, sette grenser for hva andre kan gjøre og si til deg. Gjør du ikke det vil du fortsette å gi og gi uten å få det du trenger tilbake.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...