Persephone Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Det er farsdag her i England neste uke og så har det seg sånn at typen min har barn. Vi har ikke vært sammen så lenge og vi er begge to veldig unge, for unge til å egentlig burde ha barn, men vi har jo selvfølgelig diskutert det. Han har gått igjennom utrolig mye på grunn av det, og jeg vil vise at jeg virkelig støtter ham. Reaksjonen min da jeg først fikk vite om det var visstnok ikke så positiv. Selv husker jeg ikke annet enn at jeg var utrolig sjokkert og spurte ham om hvor gammel han var, siden vi egentlig ikke kjente hverandre på den tia. Bør jeg gjøre noe spesielt ut av det og vise at jeg setter pris og støtter ham? Og forslag til hva jeg kan gjøre for ham?
Sylvari Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Han er ikke din far eller far til dine barn, så ville bare vært sært å gi han noe for farsdag. 2
Persephone Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2014 Han er ikke din far eller far til dine barn, så ville bare vært sært å gi han noe for farsdag. Du har rett der, men jeg har fortsatt lyst til å vise at jeg setter pris på ham og respekterer det valget han tok.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Det blir bare merkelig, så lenge han ikke er far til ditt barn.Anonymous poster hash: 4a8d7...3f3
loffen Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Synes ikke du skal gjøre noe spesielt i forhold til farsdagen, det er det barna hans som skal i så fall.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror jeg bare ville sagt gratulerer med dagen. Og eventuelt ønsket ham en flott dag hvis han skal være med barnet da. Gave blir jo unaturlig fra deg. Anonymous poster hash: 0f8d1...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå