AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Mannen trenger ny slipsnål, og har bursdag før bryllupet, så den er grei... Graverende man noe på slipsnåler? Eller er det rart? Jeg finner ikke noen fine på nett heller, noen som har tips? Vil gjerne ha sølv eller hvitt gull, det passer best til resten av bryllupsantrekket...Anonymous poster hash: 57d83...ba2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Graverer, ikke graverende. Teite autocorrect Anonymous poster hash: 57d83...ba2
SiMa Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes det hadde vært hyggelig å få et smykke med gravering i forbindelse med bryllupet. (Kanskje noe å tipse mannen om?) Selv ville jeg nok valgt gravering på baksiden, jeg tenker det som skrives er litt personlig. (I hvert fall vil det være det i våre ringer, vet ikke om jeg har lyst til å dele det med andre.)
Residensfruen Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 http://images.juvelen.no/40/971573_0.jpg Hva med denne slipsnålen ? Den er i stål da, men kul synes jeg . Når du scanner koden kommer det opp I Love you .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå