Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Bare lurer... har nemlig bestilt Flextencils, og lurer på om den er så bra som reklamen sier; forlenger, buer og separerer. Eller burde jeg ha valgt en annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Definicils.

Gjest Odense
Skrevet

Har den maskaren selv blant andre, og Flextencils er overaskende bra! :-)

Skrevet

Liker både Flextencils og definicils.

Skrevet

Liker alle de mascaraene til lancome egentlig, men sverger selv til definisils.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker IKKE mascaraene til Lancome godt; Flextencils er OK, har god børste, men tørker sinnssykt fort ut. Hypnose har jeg ikke prøvd (enda). De andre holder jeg meg langt unna.

Jeg er Rubinstein-girl :)

Skrevet

Hm, jeg synes Rubinstein mascaraene tørker fort ut jeg :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

De varer i hvertfall i to måneder, og da kaster jeg dem ut uansett. Med linser vil jeg ikke risikere noe.

Gjest Tristessa
Skrevet

Flextencils og Amplicils. Elsker begge!

Skrevet

Jeg brukte bare Rubenstein-mascara tidligere, men de senere årene har jeg sverget til Lancome. Det har gått i Amplicils en stund nå, men i går kjøpte jeg meg Hypnose. Jeg kan bare si: Wow. Jeg har ALDRI fått en slik aha-opplevelse av noen som helst mascara tidligere. Til og med min mann kommenterte wow-faktoren.

:sminkedokke:

Skrevet

jeg liker amplicils og flextencils. har planer om å prøve hypnocils(?).

Gjest Ethereal
Skrevet

De har brutt navnerekka og kalt den nye mascaraen Hypnose. Hittil uprøvd her i gården, men det varer nok ikke evig.

Skrevet

Hm,nå fikk jeg lyst på ny mascara...

Skrevet

Hypnose er suuuper, den er løsningen på mine vippe problemer. vi snakker volum ja

løp og kjøp

Gjest Ethereal
Skrevet

Hehe...

Jeg har en splitter ny HR Extravagant liggende i skapet, hamstret på siste utenlandstur :) Etter det, muligens Hypnose, men jeg lar meg ikke så lett hypnotisere. Den beste Lancome-mascaraen, var i mine øyne Intencils, men den finnes vel ikke lenger (ikke i Norge, as far as I know).

Gjest Cuddly
Skrevet
kjøpte jeg meg Hypnose. Jeg kan bare si: Wow. Jeg har ALDRI fått en slik aha-opplevelse av noen som helst mascara tidligere. Til og med min mann kommenterte wow-faktoren.

:sminkedokke:

Høres bra ut, men hvordan var børsten?

Gidder ikke mer Diorshow-aktig børste; altfor grisete!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er også superfornøyd med Hypnose, men har ikke hatt den så lenge at jeg vet om den kommer til å tørke inn. Irriterende når mascaraer gjør det før de er moden for utskifting, jeg pleier å skifte hver 3. mnd.

Hypnose gir volum uten å klumpe og den drysser ikke. Diorshow var fæl etter min mening, de andre Lancome mascaraene har jeg ikke prøvd. (ikke de siste årene ihvertfall)

Gjest Cuddly
Skrevet
Hypnose er suuuper, den er løsningen på mine vippe problemer. vi snakker volum ja

løp og kjøp

Lengde også?

Vil jo ikke ha bare tunge, tykke vipper...

Skrevet

Amplicils er min favoritt om dagen (sammen med YSL), skal prøve Hypnose neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...