Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er, om ikke mulig, tidenes merkeligste tråd som jeg har opprettet her på KG.

Det har seg slikt at jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå på toalettet etter at en viss kvinnelig kollega av meg har vært der før meg. (Er bare ett toalett på jobben).

Hver gang denne damen har vært på toalettet, lukter det reker. Det er en intens rekelukt, og jeg prøver bevisst å ikke gå inn der etter at hun har vært der. Er redd for at andre skal tro at det er meg det lukter av.

Hva kan denne rekelukten komme av?

Burde jeg si ifra?

Hun trener ofte på morgenen før jobb, og hun pleier å dusje på jobben. Så jeg tror ikke dette er hennes "kroppslukt".

Anonymous poster hash: 2ebe0...86e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose.

Og ja, jeg ville sagt ifra.

Anonymous poster hash: aa760...6be
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

eh,nei. det er ikke alle lukter man kan noe med. Vil du ha velduftende badrom, gå og drit i hagerosene

Anonymous poster hash: 452bd...682
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

eh,nei. det er ikke alle lukter man kan noe med. Vil du ha velduftende badrom, gå og drit i hagerosene

Anonymous poster hash: 452bd...682

Ja der traff du spikeren på hodet gitt.

Bakteriell vaginose.

Og ja, jeg ville sagt ifra.

Anonymous poster hash: aa760...6be

Får prøve å legge det frem på en måte som hun ikke vil ta seg nær av... Vet at jeg selv hadde blitt veldig flau dersom andre gjorde meg oppmerksom på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha sagt noe. Hva tenker du at hun får gjort med det om du forteller det?

Anonymous poster hash: 4c6a3...312
  • Liker 2
Skrevet

Nei jeg vet ikke helt.. Kan det være at hun har spist mye reker med familie og venner i det siste? Det er jo sesong for det?

Skrevet

Ville nok ikke sagt fra nei. Det er da veldig mye her i verden vi kan si fra om når det gjelder andre personer , men vi jo først spørre oss selv om det er nødvendig.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært meg, og noen hadde sagt at "Hei, øh, du lukter vond rekelukt, kan du vennligst gjøre noe med det?" så hadde jeg mest sannsynlig dødd. :rodme: Tror du burde bare unngå å gå der etter henne, ikke si ifra..

Anonymous poster hash: 702fa...673
Skrevet

Dette er, om ikke mulig, tidenes merkeligste tråd som jeg har opprettet her på KG.

Det har seg slikt at jeg prøver så godt jeg kan å ikke gå på toalettet etter at en viss kvinnelig kollega av meg har vært der før meg. (Er bare ett toalett på jobben).

Hver gang denne damen har vært på toalettet, lukter det reker. Det er en intens rekelukt, og jeg prøver bevisst å ikke gå inn der etter at hun har vært der. Er redd for at andre skal tro at det er meg det lukter av.

Hva kan denne rekelukten komme av?

Burde jeg si ifra?

Hun trener ofte på morgenen før jobb, og hun pleier å dusje på jobben. Så jeg tror ikke dette er hennes "kroppslukt".

Eh. Virkelig....? Hva skal du si? "Det lukter rart etter deg når du har vært på do..."?? Det er du som kommer til å bli stemplet som rar, for å si det sånn.

Kroppslukter er nå som de er. Jeg tipper hun er klar over det hvis hun har noe greier på gang "der nede". Ikke kommenter at det lukter etter folk på do, det viser bare total mangel på sosiale antenner.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose ja.

Men du MÅ FOR ALL DEL ikke si noe!!! Det kan du bare ikke!!

Anonymous poster hash: b7aff...8bf
AnonymBruker
Skrevet

Du får heller kjøpe en sterk luftfrisker som står og gir fra seg lukt hele tiden, så blir det kanskje kamuflert.

Anonymous poster hash: b7aff...8bf
AnonymBruker
Skrevet

Gå på apoteket eller legekontor å få en brosjyre om bakteriell vaginose, og legg den lett synlig inne på toalettet?

Anonymous poster hash: 8f639...69e
Skrevet

Nei, nei, ikke si det. Det er uhyre uforskammet å kommentere lukten på do etter andre. Hallo!

• Liker 2
Gjest Knuse
Skrevet

Og det dufter som roser når du har vært på do?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På min jobb lukter det sikkelig rumpesvette/bais etter en kollega. Har ikke tenkt å si fra!

Anonymous poster hash: 89aeb...e8a

Skrevet

Hadde selvsagt ikke sagt ifra. Derimot tatt med en luftfrisker i væska til å spraye med etter du har vært der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...