Helli22 Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Kan noen pls anbefale noen billige samt flinke frisørsalonger i oslo ?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Har sjelden vært så fornøyd som med lærling på Adam og Eva i øvre slottsgate. men dette er noen år siden. noen lærlinger er veldig flinke. Anonymous poster hash: c047e...de3
sverre Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Det er flere frisører på Grønland som er billige og - i alle fall for menn - svært gode.
Helli22 Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2014 Damefrisør helst, tenkte på striper og klipping
Sphynx Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Den i andre etasjen i Byporten Om du tenker på Leslie, så er vel den konk?
Wonders Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Om du tenker på Leslie, så er vel den konk? Det er en annen der nå. Helt andre folk. Flinke og effektive. Jeg klarte å ødelegge fargen min og på et blunk gikk jeg fra røde røtter og grønne lengder tilbake til pen blond... Fytti katta for en jobb de måtte rydde opp i. I ettertid er håret blitt kurset som bare det. Dumme meg prøvde å mørke håret litt...det blir gradvis bedre nå. Takket være gjengen på byportens andre etasje.
Sphynx Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Det er en annen der nå. Helt andre folk. Flinke og effektive. Jeg klarte å ødelegge fargen min og på et blunk gikk jeg fra røde røtter og grønne lengder tilbake til pen blond... Fytti katta for en jobb de måtte rydde opp i. I ettertid er håret blitt kurset som bare det. Dumme meg prøvde å mørke håret litt...det blir gradvis bedre nå. Takket være gjengen på byportens andre etasje. Må sjekke det ut
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Jeg bruker Rouhis frisørsalong. Anbefales Anonymous poster hash: c2f69...afb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Det er en annen der nå. Helt andre folk. Flinke og effektive. Jeg klarte å ødelegge fargen min og på et blunk gikk jeg fra røde røtter og grønne lengder tilbake til pen blond... Fytti katta for en jobb de måtte rydde opp i. I ettertid er håret blitt kurset som bare det. Dumme meg prøvde å mørke håret litt...det blir gradvis bedre nå. Takket være gjengen på byportens andre etasje. Headmasters? Jeg går i hvert fall til dem, er kjempefornøyd Ikke så veldig billig da, så da ble det kanskje litt OT. Anonymous poster hash: 77018...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå