Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen pls anbefale noen billige samt flinke frisørsalonger i oslo ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sjelden vært så fornøyd som med lærling på Adam og Eva i øvre slottsgate.

men dette er noen år siden.

noen lærlinger er veldig flinke.

Anonymous poster hash: c047e...de3
Skrevet

Det er flere frisører på Grønland som er billige og - i alle fall for menn - svært gode.

Skrevet

Damefrisør helst, tenkte på striper og klipping :)

Skrevet

Den i andre etasjen i Byporten

Skrevet

Den i andre etasjen i Byporten

Om du tenker på Leslie, så er vel den konk? :klo:

Skrevet

Om du tenker på Leslie, så er vel den konk? :klo:

Det er en annen der nå.

Helt andre folk. Flinke og effektive. Jeg klarte å ødelegge fargen min og på et blunk gikk jeg fra røde røtter og grønne lengder tilbake til pen blond... Fytti katta for en jobb de måtte rydde opp i.

I ettertid er håret blitt kurset som bare det. Dumme meg prøvde å mørke håret litt...det blir gradvis bedre nå. Takket være gjengen på byportens andre etasje.

Skrevet

Det er en annen der nå.

Helt andre folk. Flinke og effektive. Jeg klarte å ødelegge fargen min og på et blunk gikk jeg fra røde røtter og grønne lengder tilbake til pen blond... Fytti katta for en jobb de måtte rydde opp i.

I ettertid er håret blitt kurset som bare det. Dumme meg prøvde å mørke håret litt...det blir gradvis bedre nå. Takket være gjengen på byportens andre etasje.

Må sjekke det ut :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker Rouhis frisørsalong. Anbefales

Anonymous poster hash: c2f69...afb
Skrevet

Det er en annen der nå.

Headmasters?

Jeg går i hvert fall til dem, er kjempefornøyd :) Ikke så veldig billig da, så da ble det kanskje litt OT.

Anonymous poster hash: 77018...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...