Gå til innhold

Bic & Bac - jeg blir sprø - Saeria!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

C'est la gigue de Bic et Bac... Hvor kommer dette fra? Shagma? Hvordan går melodien?

Jeg blir i hvert fall småsprø over å ha en sang på hjernen hvor jeg verken kjenner ordene eller melodien, men bare har en slitsom Bic og Bac-kverning i hodet.

Kan Saeria eller noen andre hjelpe meg ut?

mvh

Fløyel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer fra Shagma (reisen til jordens indre) ja.

Her kan du høre sangene. Jeg synes piratenes sang er best. :-)

Skrevet

Gjør jeg folk sprø?!? :sjarmor:

Nå har jeg skiftet sangtekst. Piratenes sang er konge den også. :ler:

Skrevet

:ler: Jeg har også fått den sangen i hodet hver gang jeg har sett signaturen, men jeg synes den er så stilig at det ikke gjør noe. Har spilt de sangene om og om igjen nå.

Skrevet
:ler: Jeg har også fått den sangen i hodet hver gang jeg har sett signaturen' date=' men jeg synes den er så stilig at det ikke gjør noe. Har spilt de sangene om og om igjen nå.

:ler:

Jeg har alle sangene på MP3. Har spilt de en del. Også de instrumentale.

Skrevet

Ja, de er fine. Og bringer fram gode barndomsminner. Fant en fransk side hvor man kan kjøpe DVD'ene av serien, er veldig fristet til å gjøre det.

Skrevet

DVD'ene hadde vært gøye. Synd det ikke er tekstet på norsk eller engelsk. Jeg kan ikke fransk. :(

Skrevet

Der satt mannen på Arkadiamusikken. Piratsangen faktisk. Han satt og gliste i sofaen da jeg kom inn. :ler:

Skrevet
DVD'ene hadde vært gøye. Synd det ikke er tekstet på norsk eller engelsk. Jeg kan ikke fransk. :(

Men siden det er DVD så vil det jo være både engelsk tekst og engelsk dubbing. :wink:

Her kan du se. Du må søke på den franske tittelen som er Les Mondes Engloutis.

Skrevet

Jeg så en som skulle selge sine på QXL, og på hans var det hverken tekst eller dubbing. :(

Gjest Jamila
Skrevet

:digge:

Har hørt på og sunget denne musikken i hele kveld!!

Blir ikke sprø, bare godt humør :)

Skrevet
:digge:

Har hørt på og sunget denne musikken i hele kveld!!

Blir ikke sprø, bare godt humør :)

Jeg ble sprø når Bic og Bac kvernet i hodet mitt etter jeg hadde lagt meg. Fikk ikke sove. :ler:

Skrevet

Prøvde å søke litt, men fant ingen hvor det stod klart at det var engelsk teksting. Man må kanskje spørre per mail for å vite. Litt merkelig at en DVD ikke skulle inneholde engelsk teksting. :klø: Det er ikke kjempeviktig for meg personlig da, siden jeg er fransk. :wink:

Skrevet
Litt merkelig at en DVD ikke skulle inneholde engelsk teksting. :klø: Det er ikke kjempeviktig for meg personlig da' date= siden jeg er fransk. :wink:

Heldig du da!

Gjest Lompa
Skrevet

Jeg døøøør! :hoho:

Saeria skrev:A maiden elf calling with her cunning song

jeg syns så tydelig det stod:

A maiden elf calling with her cuming song....

På tide å gå og legge seg,tro...????

Skrevet
Jeg døøøør! :hoho:

Saeria skrev:A maiden elf calling with her cunning song

jeg syns så tydelig det stod:

A maiden elf calling with her cuming song....

På tide å gå og legge seg,tro...????

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...