AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Skal prøve å gjøre dette kort; En slags venn av familien er døende. Kun noen mnd. igjen. Denne personen har jeg hatt lite kontakt med de siste 10 åra, men var svært viktig for meg da jeg var lita, og noen av mine beste barndomsminner er sammen med denne personen. Jeg blir å besøke vedkomne før h*n dør. Min måte å takle ting på er å uttrykke meg kreativt, så jeg har laget en tegning av et barndomsminne jeg har med denne personen. Er det dumt å gi dette som en gave, innrammet, når jeg besøker vedkomne? Er redd det skal bli en slags ekkel påminnelse om at nå er det slutt...:\ Anonymous poster hash: 36e30...33c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Det er forskjell på folk, men jeg synes det hørtes ut som en veldig fin, og personlig gave! Helt klart noe jeg ville satt pris på, det er ikke å si at nå er det slutt. Det er for å vise tilbake på de gode minnene man har hatt. Anonymous poster hash: f59c2...8b0 1
Mrs Smith Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Synes det var veldig fint jeg, tror personen kommer til å bli glad. Synes også du kan fortelle hva minnene om dette felles dere hadde har betydd for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Jeg synes det høres veldig fint ut. Anonymous poster hash: 64514...80e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Høres veldig fint ut! Jobber selv i sykehjem og det er bare koselig når syke får besøk og blir minnet om gode dager. Anonymous poster hash: 86cab...d8a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Gi h*n et bonsai tre! Anonymous poster hash: 1aed8...984
Blackbird Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jeg syns det høres ut som en fin ting å gjøre. Slektningen din vet nok at h*n ikke har lenge igjen så situasjonen er nok uansett litt trist. Men det gjør veldig godt når folk faktisk kommer på besøk og ikke skygger banen når man blir syk. Ikke vent til h*n blir (veldig) dårlig. Dra mens dere fremdeles kan kose dere sammen, gjøre hyggelige ting og si det dere har på hjertet. <3 4
.Askepott. Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Jeg synes det høres veldig fint ut, da får jo personen se hvor mye h*n har betydd for deg, det er fint å ta med seg i de siste dagene og kunne forlate livet med en god følelse
Betasuppe Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Kjøp diverse rusmidler som han kan prøve ut før han dør!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Gi h*n et bonsai tre! Anonymous poster hash: 1aed8...984 Kjøp diverse rusmidler som han kan prøve ut før han dør! Leste dere i det hele tatt innlegget? Anonymous poster hash: c952e...5d6 2
Betasuppe Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Leste dere i det hele tatt innlegget?Anonymous poster hash: c952e...5d6 Øh ja?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 Takk for innspill folkens:) Kan jo høre med moren først, de har et nært forhold så hun vet kanskje bedre hva h*n vil like:) Anonymous poster hash: 36e30...33c
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #14 Skrevet 7. juni 2014 Tid sammen. Ord! Et personlig brev/kort. Gjenta noe dere gjore da dere var mindre. Var det en film dere f.eks likte se som barn? Se den.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Tid sammen. Ord! Et personlig brev/kort. Gjenta noe dere gjore da dere var mindre. Var det en film dere f.eks likte se som barn? Se den. Har tenkt litt på det også, men vet ikke om vedkomne vil være i form til det innen jeg har mulighet til å komme(bor i en annen by). Men har en ting jeg kan ta med som vi gjorde sammen før, så får jeg heller bare se an formen:) Anonymous poster hash: 36e30...33c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Hørtes ut som en fin gave Men bare det at du kommer er en stor gave nok i seg selv Anonymous poster hash: a4fe7...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå