Gå til innhold

Irritert på manglende svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritrert på de som ikke har svart på invitasjonen vår, synes det er sikkelig uhøflig å ikke svare. Hvordan bør vi gå frem for å få svar det er to par som ikke har svart ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at fristen har gått ut....

Skikkelig uhøflig å ikke svare ! :-x

Men nå kan det jo hende de rett og slett har glemt det...

JEG ville bare ignorert det.... :roll: ...hvis det var til kaffi og ikke middag selvsagt. Er det til middag ville jeg ha ringt dem og spurt. :-?

Skrevet

Ja, det er skrekkelig irriterende! Da vår frist gikk ut var det enda 12 personer som ikke hadde svart...

Vi sendte en liten påminnelses e-post eller en påminnelsessms til de vi ikke hadde fått svar fra. Ellers sa vi fra til foreldre hvis det var tanter og onkler slik at foreldrene kunne ringe for å snakke om "ditt og datt" og tilfeldigvis spørre om de hadde tenkt å komme...

Men det er plagsomt med treiginger, ja... Får liksom på følelsen at de ikke respekterer deg eller vil snakke med deg da...selv om det kanskje mest sannsynlig er det at de helt har glemt av hele innbydelsen.

Skrevet

Samme problem her... Har noen som ikke har svart på invitasjonen, til middag til og med. Er så skuffet - ikke over at de kanskje ikke kan komme, men over at de ikke tar seg bryet med å svare!! Burde skamme seg spør du meg..

... Lar det gå noen dager til så får vi ringe å høre.

Skrevet

Vi ringte rundt til de som ikke hadde svart innen fristen.

Noen ble ganske flaue, ja...

Gjest Poirot
Skrevet

Skjønner hva du mener.

Selv reiste vi langt for å gå i bryllup i fjor, har enda ikke fått takkekort. (Ei heller etter barnedåpen) Hvem måtte purres fordi de ikke svarte på vår invitasjon? De samme.

For meg fremstår de som svært egoistiske og utakknemlige.

Skrevet

Regner med at vi kan få det samme problemet på søndag. Det er vel en 10-12 stykker som ikke har svart enda. Noen av de er litt sløve av natur, så det var ikke annet enn vi hadde regnet med :P Jeg gir de en uke eller to, så tar jeg en vennskaplig telefon hvor jeg spør de rett ut i løpet av telefonsamtalen :D

Skrevet

Vi har fremdeles en som ikke har svart og vi gifter oss neste lørdag. Han er strøket av listen og dukker han opp er han ikke velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...